خبرگزاری کار ایران

خوشقدم:

حضور در پیکارهای دانشجویان جهان از اولویت‌های کاراته بانوان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۶۶

حضور تیم بانوان دانشجو در رقابتهای قهرمانی دانشجویان جهان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

مربی تیم کاراته دانشجویان گفت: حضور تیم بانوان دانشجو در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، سمانه خوش‌قدم افزود: از آنجا که حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۴ آلمان، نخستین تجربه جهانی بانوان کاراته کا ایران به شمار می‌رود، امیدوارم با فراهم شدن مقدمات سفر به مونته‌نگرو، بتوانیم از رقابت‌های جهانی دانشجویان به عنوان میدانی جهت کسب آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در پیکارهای جهانی برمن آلمان بهره لازم را ببریم.

خوشقدم گفت: از آنجا که مونته نگرو در کشورمان سفارتخانه یا کنسولگری ندارد امروز با حضور در سفارت یک کشور ثالث(صربستان) اقدامات نهایی برای اخذ روادید سفر به مونته‌نگرو(محل برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان) انجام خواهیم داد.

عضو کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان ادامه داد: تمهیدات لازم را برای تدارک هرچه بهتر ملی‌پوشان به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی آلمان اندیشیده‌ایم و با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولین فدراسیون، در صورت فراهم نشدن امکان حضور بانوان در رقابتهای جهانی دانشجویان، تیم بانوان به رقابت‌های لیگ کاراته وان اندونزی اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز