خبرگزاری کار ایران

با حضور شاهمحمدی؛

جلسه سبکهای غیرکنترلی بانوان برگزار شد

کد خبر : ۱۶۹۹۴۴

در این جلسه پیرامون موضوعات مختلف سبک‌های غیرکنترلی بانوان بحثو بررسی شد و مسئولان کمیته های مختلف و نیز اعضای شورای راهبردی این بخش انتخاب شدند.

جلسه سبک‌های غیرکنترلی بانوان فدراسیون کاراته با حضور سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در بخش بانوان روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه پیرامون موضوعات مختلف سبک‌های غیرکنترلی بانوان بحثو بررسی شد و مسئولان کمیته‌های مختلف و نیز اعضای شورای راهبردی این بخش انتخاب شدند.

توجه به توسعه سبک‌های غیرکنترلی، تشکیل شورای راهبردی و سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های داوری، مربیگری، مسابقات، راه‌اندازی لیگ رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان، هماهنگی جهت اعزام تیم بانوان به رقابت‌های بین المللی، انعکاس اخبار، برگزاری مسابقات کشوری، انتخاب مسئول هماهنگی سبکهای غیرکنترلی بانوان در هر استان، توجه هیات های کاراته و برنامه ریزی برای توسعه این بخش و نیز تهیه تقویم ورزشی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

اعظم خانی، شوکت کاشانی، فرزانه حسین خان، آیدا خشنودی و هدیه خدایی به عنوان اعضای شورای راهبردی معرفی شدند.

همچنین شیرین خلیلیان به عنوان مسئول برگزاری لیگ و مسابقات، اعظم خانی به عنوان مسئول شورای داوران، آیدا خشنودی فرد به عنوان مسئول کمیته آزمون، شوکت کاشانی به عنوان کمیته امور استانها و فرزانه حسین خان به عنوان مسئول کمیته آموزش و مربیان انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز