خبرگزاری کار ایران

باید تیم ملی فوتسال ب را تشکیل دهیم؛

شجاعی: عملکرد بازیکنان در تورنمنت روسیه مطلوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۵۹

معتقدم تیم ملی عملکرد خوبی در این تورنمنت داشته و بازیکنان محک بسیار خوبی خورند. همچنین کادر فنی این تیم با شناخت بیشتر بازیکنان، می‌توانند برنامه‌های تدارکاتی و بازی‌های دوستانه آتی خود را برنامه‌ریزی کنند.

رئیس کمیته بانوان درباره عملکرد ملی پوشان در تورنمنت فوتسال بانوان روسیه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی گفت: معتقدم تیم ملی عملکرد خوبی در این تورنمنت داشته و بازیکنان محک بسیار خوبی خورند. همچنین کادر فنی این تیم با شناخت بیشتر بازیکنان، می‌توانند برنامه‌های تدارکاتی و بازی‌های دوستانه آتی خود را برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم اسپانیا عنوان نایب قهرمانی فوتسال بانوان جهان را یدک می‌کشد، تیم روسیه عنوان چهارم جهان را دارد و تیم مجارستان نیز تیم خوبی است. ملی‌پوشان ایران در مقابل تیم‌های بزرگ جهان به رقابت پرداختند و عملکردشان قابل قبول بود. هر چند که بازی در برابر اسپانیا را واگذار کردند اما دو گل از نایب قهرمان جهان خوردن نمی‌تواند دلیل ضعف تیم ملی فوتسال باشد. چراکه در فوتسال ثانیه‌ها تعیین کننده نتیجه بازی هستند.

رئیس کمیته بانوان در ادامه بیان کرد: تیم ملی شب‌گذشته وارد تهران شده و پس از اعلام برنامه‌های کادر فنی، اردوهای تدارکاتی خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال در روسیه و همچنین شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا که برای اولین بار قرار است تا فروردین‌ماه سال ۹۴ برگزار شود، برگزار می‌کنند. ما قصد داریم تا عنوان مطلوبی را در جهان و آسیا کسب کنیم و معتقدم با برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی به هدف خود می‌رسیم.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در پایان گفت: باید تیم ملی فوتسال ب را تشکیل دهیم و از جوان‌ها در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کنیم تا شاهد روند رو به رشد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز