خبرگزاری کار ایران

در المپیک تفاوت ها را دیدم و تاسف خوردم؛

عبدالله خانی: منتظر برنامه فدراسیون هستم / با وجود خستگی قهرمان ایران شدم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۱۷

نماینده یخ نوردی بانوان ایران در المپیک زمستانی سوچی گفت: در این مسابقات تفاوت های زیادی بین امکانات و همچنین نوع نگاه کشورهای دیگر به ورزش را دیدم و به همین جهت برای خودم و سایر قهرمانان ایران تاسف خوردم.

بازی های المپیک زمستانی بهمن ماه سال گذشته در شهر سوچی روسیه برگزار شد که علاوه بر نمایندگان کشورمان در رشته های مختلف، دو ملی پوش تیم یخ نوردی ایران نیز حضور داشتند که البته به صورت نمایشی در این مسابقات به اجرای برنامه پرداختند.

زهره عبدالله خانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص المپیک زمستانی سوچی خاطر نشان کرد: در این مسابقات اوج ورزش حرفه ای و امکانات فوق العاده روسیه و بقیه کشورها را دیدم، به گونه ای که در یکی دو روز اول شوکه شده بودم.

وی افزود: در رقابت های سوچی، تفاوت ها میان ورزش حرفه ای جهان و شرایط ورزش کشور خودمان را دیدم و البته تاسف زیادی خوردم.

نماینده یخ نوردی بانوان کشورمان در المپیک زمستانی سوچی به عملکرد تیم ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ما در بین ۲۵ تیم به عنوان تیم الهام بخش المپیک معرفی شدیم. به همین خاطر نامه ای بر روی سایت فدراسیون جهانی منتشر شد که از نظر روحی تاثیرخوبی بر روی بچه ها گذاشت چرا که چند روز بعد و در جریان مسابقات جام جهانی که در شهر " اوفا " روسیه برگزار شد، ورزشکاران سایر کشورها به ما تبریک می گفتند.

عبدالله خانی در مورد جام جهانی یخ نوردی نیز گفت: بلافاصله پس از مسابقات المپیک سوچی، عازم شهر اوفا شدیم تا در رقابت های جام جهانی یخ نوردی شرکت کنیم. من در این مسابقات چند حریف روسی را شکست دادم و در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم.

وی در ادامه در خصوص قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: چند ساعت بعد از این که از سوچی برگشتم، به همدان رفتم که علی رغم خستگی، موفق به کسب عنوان قهرمانی آن هم با اختلاف بالا نسبت به نفر دوم شدم.

قهرمان یخ نوردی بانوان ایران در پایان در مورد برنامه های سال جاری خود یادآور شد: هنوز فدراسیون برنامه جدیدی به ما اعلام نکرده است. البته بنده کاملا آماده ام و این را با قهرمانی در مسابقات کشوری ثابت کردم. حالا همه چیز به فدراسیون بستگی دارد که برای من و سایر یخ نوردان چه کار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز