خبرگزاری کار ایران

فیروزآباد و پاس همدان در جام حذفی و لیگ برتر زنان بازنده اعلام شدند

کد خبر : ۱۴۴۳۶۸

دیدار دو تیم ماهان تندیس قم و صراحی فیروزآباد از سری رقابت های جام حذفی فوتبال قرار بود هشتم بهمن ماه در قم برگزار شود که به دلیل حضور نیافتن تیم صراحی فیروزآباد این دیدار برگزار نشد.

براساس آرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم های صراحی فیروزآباد و پاس همدان به دلیل حاضر نشدن مقابل حریفان به ترتیب در جام حذفی و لیگ برتر زنان، سه بر صفر بازنده شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ دیدار دو تیم ماهان تندیس قم و صراحی فیروزآباد از سری رقابت های جام حذفی فوتبال قرار بود هشتم بهمن ماه در قم برگزار شود که به دلیل حضور نیافتن تیم صراحی فیروزآباد این دیدار برگزار نشد.

بر همین اساس تیم صراحی فیروزآباد به استناد بندهای ۳ و ۹ ماده ۲۱ آیین نامه انضباطی سه بر صفر بازنده و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* جریمه نقدی برای پاس همدان

دیدار دو تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و پاس همدان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر که قرار بود ۱۱ بهمن ماه برگزار شود، به دلیل حضور نیافتن تیم پاس همدان برگزار نشد.

برهمین اساس تیم پاس همدان به استناد بندهای ۳ و ۹ ماده ۲۱ آیین نامه انضباطی سه بر صفر بازنده و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز