خبرگزاری کار ایران

موفقیت تنها متعلق به من نیست؛

کریمی: به فوتسال بانوان اهمیت بیشتری بدهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۱

کریمی که چند روز پیش از سوی فوتسال پلنت جزو ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان معرفی شد، در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، مورد تقدیر قرار گرفت.

کاندیدای دریافت جایزه برترین بازیکن فوتسال جهان می‌گوید باید با حمایت‌های فدراسیون فوتبال و مسوولان موفقیت‌های فوتسال بانوان ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، فرشته کریمی که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: از اینکه در این مراسم دعوت شده‌ام و مورد تقدیر قرار گرفته‌ام، تشکر می‌کنم. البته این موفقیت تنها متعلق به من نیست بلکه برای کل اعضای تیم فوتسال ایران است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت‌هایی که از سوی فدراسیون فوتبال و خانم شهرزاد مظفر صورت گرفت، به موفقیت‌های بزرگی همچون نایب قهرمانی آسیا و پنجمی جهان دست یابیم. امیدواریم این موفقیت‌ها که هم برای من و هم تیم فوتسال بانوان به وجود آمده ادامه‌دار باشد.

بازیکن تیم فوتسال بانوان تیم ملی ایران گفت: انگیزه درونی که در ما ایجاد شده، سبب رسیدن به این موفقیت‌ها گردیده است. امیدوارم این انگیزه بتواند با حمایت‌های فدراسیون و مسوولان زنده بماند.

فرشته کریمی که چند روز پیش از سوی فوتسال پلنت جزو ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان معرفی شد، در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، مورد تقدیر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز