خبرگزاری کار ایران

شاه‌محمدی:

قابلیت، ظرفیت و نقاط ضعف کاراته ایران را می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۰

سال‌ها در کاراته ایران فعالیت کرده‌ام که همین مساله نقطه قوتی برای حضور دوباره ام در این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته در امور بانوان، گفت: تیم مدیریتی فعلی فدراسیون دارای تجارب ارزشمندی است و همین مساله مسیر رسیدن به موفقیت را هموار می کند.

به گزارش ایلنا، عشرت شاه‌محمدی اظهار کرد: سال‌ها در کاراته ایران فعالیت کرده‌ام که همین مساله نقطه قوتی برای حضور دوباره ام در این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف مهمی دارد، افزود: قابلیت، ظرفیت و نقاط ضعف کاراته ایران را می‌دانم و ارتباط بسیار دوستانه و نزدیکی با مربیان و کاراته کاها دارم که این امر می تواند در کنار همراهی جامعه کاراته، باعثرسیدن به اهدافم باشد.

شاه محمدی با اشاره به اینکه تیم مدیریتی فعلی فدراسیون در سال ۸۵ نیز برای این رشته ورزشی نتایج درخشانی را به ارمغان آورد، گفت: هم اکنون این افراد در کنار هم هستند و فرصتی است تا دوباره کاراته ایران را به اوج افتخار برسانند.

وی در خصوص عملکرد مناسب بانوان ایران در چند سال اخیر، اظهار کرد: سال‌های گذشته که در فدراسیون حضور داشتم و برای کسب مجوز حضور بانوان محجبه تلاش می‌کردیم، نگاهم به همین روزها بود و از آن زمان پایه‌ریزی تشکیل تیم‌های قدرتمند در بخش بانوان آغاز شد و امروزه ثمر داد.

سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته تاکید کرد: می خواهم با همان تفکر، زیر ساخت‌های تیم ملی را قدرتمندتر کنم و نیروهای جوان را که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند در راستای برنامه های فدراسیون، به کادر فنی و بازیکنان اضافه کنیم.

وی در مورد انتخاب کادر فنی تیم ملی بانوان عنوان کرد: تا اسفندماه برای این مساله زمان داریم و با تعمق و بررسی کامل، گزینه‌ها را پس از مشورت با مسوولان فدراسیون اعلام خواهیم کرد. سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم که باید در انتخابات خود صلاح تیم ملی و تمامی مسائل را در نظر گرفته تا به موفقیت برسیم.

شاه محمدی گفت: امکانات و تجهیزاتی که تیم ملی نیاز دارد می بایست تامین شود تا کادر فنی بتواند تیم خوبی را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و جهانی آلمان آماده سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز