خبرگزاری کار ایران

روزبه ارغوان مطرح‌ کرد؛

دلایل ناکامی‌بسکتبال در کسب طلای‌بازی‌های آسیایی‌

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۰۰

در این رقابت‌ها کره‌ای‌ها از نام میزبانی خود کمال استفاده را بردند و توانستند به کمک داوری قهرمانی این مسابقات را به دست آورند.

عضو تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که داوری‌های نامنصفانهدر اینچئون باعثشد مدال طلای بازی‌های آسیایی را از دست بدهیم.

به گزارش ایلنا، روزبه ارغوان با بیان این مطلب گفت: بازی‌های آسیایی امسال به گونه‌ای بود که تمام تیم‌ها با قدرت ظاهر شدند و برای کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها جنگیدند که تیم ملی ایران هم با آمادگی لازم و با تمام توان خود ظاهر شد و توانست علی‌رغم مشکلات و نابرابری‌های فراوان و با اختلاف گل کم به نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

وی افزود: در این بازی‌ها فقط برای کسب مقام اول و قهرمانی آسیا شرکت کردیم که شاهد داوری بسیار بد و یکطرفه بودیم و همین امر موجب تضعیف روحیه بازیکنان شد. در این رقابت‌ها کره‌ای‌ها از نام میزبانی خود کمال استفاده را بردند و توانستند به کمک داوری قهرمانی این مسابقات را به دست آورند.

ارغوان تصریح کرد: ما توقع زیادی از مسوولان جامعه ورزشی نداریم، چون فقط ورزش می‌کنیم تا دل مردم عزیز میهمانان را شاد کنیم و تنها دل‌خوشی ما شادی و سربلندی کشور بزرگ ایران است و همین که مسوولان رشته‌بسکتبال توجه ‌کنند کافی است و سعی می‌کنیم تمام تلاش خود را روز به روز افزایش دهیم.

وی با اشاره به غیبت تیم بسکتبال خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشور افزود: اگر مدیران و مسوولان ما بتوانند با حمایت خود در لیگ کشور تیمی را ایجاد کنند بسیار خوب خواهد بود و باعثپیشرفت بسکتبال استان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز