خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

شناگر ژاپنی جایزه ارزشمندترین بازیکن آسیا را بدست آورد / ایران نماینده ای نداشت!

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۹۷

این شناگر ژاپنی در فهرست نهایی هشت ورزشکار نامزد این جایزه قرار داشت، صاحب هفت مدال در بازی های آسیایی شد. این ورزشکار ۲۰ ساله چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز گرفته بود.

کاسوکه هاگینو شناگر ژاپنی به عنوان ارزشمندترین ترین بازیکن هفدهمین دوره بازی های آسیایی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، هاگینو که در فهرست نهایی هشت ورزشکار نامزد این جایزه قرار داشت، صاحب هفت مدال در رقابت های شنای این بازی ها شد. این ورزشکار ۲۰ ساله چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز گرفته بود.

این سومین بار است که یک ورزشکار ژاپنی جایزه ارزشمندترین بازیکن این رقابت ها را تصاحب می کند. یک دونده ژاپنی در سال ۱۹۹۸ و یک شناگر دیگر این کشور در سال ۲۰۰۲ به این عنوان دست یافتند.

کاندیداهای دیگر دریافت عنوان با ارزش‌ترین ورزشکار بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ عبارت بودند از نام هیون لی شمشیرباز کره‌جنوبی، کیم جائه بوم جودوکار کره‌جنوبی، یائو جینان ژیمناست چینی، سوریان پیچان بازیکن تیم سپک‌تاکرای تایلند، کائو یفی تیرانداز چینی، کیم اون گوک وزنه‌بردار کره‌شمالی و دیوید نیکول آن بازیکن تیم اسکواش مالزی.

این عنوان بر اساس رای ۱۶۰۰ خبرنگار که برای پوشش بازی‌های آسیایی در اینچئون حضور داشتند با همکاری کمپانی سامسونگ به ورزشکار ژاپنی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز