خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

ذوالقدری: مسابقات المپیک و جهانی بوی عدالت دارد / در آسیا ناداوری بی داد می‌‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۶۴

مسابقات المپیک و جهانی به دلیل اینکه رئیس کمیته داوران و مسابقات کره‌ای نیستند با رنگ و بوی عادلانه برگزار می‌شود اما در آسیا جای خالی آنها مشخص است.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، گفت: مسابقات المپیک و جهانی به دلیل اینکه رئیس کمیته داوران و مسابقات کره‌ای نیستند با رنگ و بوی عادلانه برگزار می‌شود اما در آسیا جای خالی آنها مشخص است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین ذوالقدری رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در خصوص ناداوری که در حق یوسف کرمی شد، گفت: کرمی قهرمان ارزنده تیم ملی کشورمان است که با کوله‌باری از تجربه تلاش می‌کرد که بهترین مدال را کسب کند. متأسفانه تصمیمات داوری باعثشد که او از گردونه رقابت‌ها حذف شود. یوسف پس از اتفاقی که برای او رخ داد تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند. امیدوارم از تجربیات او بتوانیم استفاده کنیم.

وی در مورد بازی فینال مسعود حاجی‌زواره گفت: داوری‌ها نیز در مورد او قضاوت خوبی نکردند، او در فینال مسابقات ضربه‌ای را به سر حریف خود وارد کرد که داوری‌ها مدعی بودند که ضربه او خطا بود اما در بازبینی فیلم مشاهده کردند که کاملاً اشتباه تصمیم گرفتند.

وی در مورد حذف زودهنگام سجاد مردانی از بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: اگر این رقابت‌ها غیر از کشور کره برگزار می‌شد قطعاً مردانی پیروز میدان بود. نگرانی ما همین مسائل بود که متأسفانه داوران این دوره از بازی‌ها تحت تأثیر میزبانی کره‌ای‌ها قرار گرفتند. رفتار آنها ناجوانمردانه بود.

ذوالقدری در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان و المپیک زمانی که برگزار می‌شود به دلیل اینکه رئیس کمیته داوران و رئیس کمیته مسابقات کره‌ای نیستند قضاوت‌ها رنگ و بوی عادلانه دارد اما در مسابقات آسیایی به دلیل اینکه آنها حضور ندارند ناداوری وجود دارد. در این رقابت‌ها جای خالی آنها مشخص است و ناداوری بی داد می‌‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز