خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اینچئون؛

عبدولی، اخلاقی و علیاری حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۸۶

مراسم وزن کشی اوزان ۵۹،۷۱، ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی عصر امروز به وقت محلی برگزار شد.

مراسم وزن‌کشی اوزان ۵۹،۷۱، ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی عصر امروز به وقت محلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در وزن ۷۱ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ماکسات یرژپوف از قزاستان وی رود و در صورت پیروزی در این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان کریشان کانت یاداو از هند و جی هیون جونگ از کره جنوبی قهرمان المپیک ۲۰۴ آتن، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا مسابقه می دهد. در این وزن ۹ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند حبیب اله اخلاقی در دور نخست به مصاف جعفر خان از قطر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان بسیکی سالدادزه از ازبکستان و سینگ هارپرت از هند می رود.

دروزن ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نوزات صالح از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی یرولان ایسکاکوف از قزاقستان و هاک بون جیون از کره جنوبی مسابقه می دهد. در این وزن ۹ کشتی گیر حضور دارند.

تیم ایران در وزن ۵۹ کیلوگرم نماینده ای ندارد.

رقابت های اوزان فوق از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا(سه شنبه) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز