خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

دهمین نقره کاروان به نام طالبیان / کولاک قایقرانی در روز دهم

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۴۲

طالبیان در قایق تک نفره کایاک، مسافت ۱۰۰۰ متر با زمان ۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

فینال رقابت‌های قایقرانی کانو کایاک با مدال‌آوری طالبیان در دهمین روز بازی‌های آسیایی برای ایرانی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا طالبیان در قایق تک نفره کایاک، مسافت ۱۰۰۰ متر با زمان ۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

طالبیان که از شانس‌های کسب مدال طلای ایران در این بازی‌ها محسوب می‌شد همچنان این شانس را دارد که در قایق ۴ نفره کایاک ۱۰۰۰ متر در کنار دیگر ملی‌پوشان کشورمان به مدال طلا دست یابد.

آرزو حکیمی در کایاک ۵۰۰ متر چهارم شد

بانوی قایقران کایاک ۵۰۰ متر عنوان چهارمی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد. آرزو حکیمی بانوی قایقران کایاک ۵۰۰ متر در رقابت با حریفان خود، با کسب رکورد یک دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به مقام چهارم رسید. در این ماده ورزشکاران چین، قزاقستان و کره‌جنوبی اول تا سوم شدند.

شاهو ناصری در کانو ۱۰۰۰ متر پنجم شد

قایقران ماده کانو ۱۰۰۰ متر در رقابت با حریفان خود نتوانست به مدال برسد و عنوان پنجم را بدست آورد. رقابت‌های فینال کانو ۱۰۰۰ متر مردان برگزار شد و شاهو ناصری، قایقران کشورمان با کسب رکورد ۴ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه عنوان پنجم آسیا را از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز