خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

بسکتبال‌ایران با عبور از دیوار چین به نیمه‌نهایی رسید / کره یا قطر حریف بعد بلندقامتان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۴۰

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله سوم رقابت‌های بسکتبال بازی‌های آسیایی اینچئون در دیداری خشن و پربرخورد مقابل تیم قدرتمند چین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله سوم رقابت‌های بسکتبال بازی‌های آسیایی اینچئون در دیداری خشن و پربرخورد مقابل تیم قدرتمند چین به برتری دست یافت و حریف یکی از دو تیم کره یا قطر در مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های ایران و چین در حضور جمعی از مسئولان ورزش کشور در سالن سامسون شهر اینچئون برگزار شد که در پایان تیم کشورمان با نتیجه ۷۵ بر ۶۷ مقابل حریف خود به برتری دست یافت و راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شد.

تیم کشورمان در مرحله دوم این رقابت‌ها مقابل فیلیپین و هند به برتری دست یافته بود، در مرحله سوم این رقابت‌ها در گروه G با تیم‌های چین، ژاپن و مغولستان قرار گرفت و امروز با شکست چین و کسب ۳ پیروزی به عنوان صدرنشین گروه G به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

تیم ایران با این برد به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله بعد شد و روز سه‌شنبه با بازنده دیدار تیم‌های کره و قطر که امشب به مصاف هم می روند، پیکار خواهد کرد.

در پایان این دیدار صمد نیکخواه بهرامی با ۱۴ امتیاز پرامتیازترین بازیکن ایران شد. کامرانی و ساهاکیان نیز با ۱۲ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

ژوکی از چین با ۱۷ امتیاز پرامتیازترین بازیکن این دیدار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز