خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

مقصودلو: هدف کبدی‌بانوان مدالی خوشرنگ‌تر از برنز است / این ۵۰ درصد توان ما بود

کد خبر : ۲۰۸۷۹۶

ما باید ژاپن را شکست می‌دادیم چون در غیر این صورت دستمان از رسیدن به مدال کوتاه می‌ماند. این مسابقه تنها ۵۰ درصد توان بچه‌ها بود و قول می‌دهم که بازی به بازی تیم بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان گفت: هدف تیم ملی کبدی بانوان کسب نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل است که برنز گرفتیم.

به گزارش ایلنا، اعظم مقصودلو سرمربی تیم ملى کبدى بانوان پس از پیروزی مقابل ژاپن گفت: بازی اول ما مقابل ژاپن یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا بود که برای ما حساسیت زیادی داشت؛ به خاطر اینکه بازی اول بود و بچه‌ها به فضای سالن آشنا نبودند و استرس داشتند و شرایطی بود که نتوانستند با تمام توان بازی کنند.

وی ادامه داد: با این وجود ما باید ژاپن را شکست می‌دادیم چون در غیر این صورت دستمان از رسیدن به مدال کوتاه می‌ماند. این مسابقه تنها ۵۰ درصد توان بچه‌ها بود و قول می‌دهم که بازی به بازی تیم بهتر می‌شود و هدف مان کسب نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل است که برنز گرفتیم.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم تا در مرحله نیمه نهایی به هند نخوریم تا در فینال با هندی‌ها بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز