خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

پیروزی تیم ملی والیبال برابر مالدیو / صعود ایران به عنوان صدرنشین

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۱۰

ملی پوشان ایران که در دو مسابقه قبلی خود هنگ کنگ و هند را سه بر صفر شکست داده بودند، در این مسابقه نیز مالدیو را در سه ست متوالی از پیش رو برداشتند تا صدرنشینی خود را نیز تثبیت کنند.

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست مالدیو شد تا با سه پیروزی متوالی دور مقدماتی را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی والیبال ایران امروز(شنبه) در سومین مسابقه خود در مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی به مصاف مالدیو رفت.

ملی پوشان ایران که در دو مسابقه قبلی خود هنگ کنگ و هند را سه بر صفر شکست داده بودند، در این مسابقه نیز مالدیو را در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ از پیش رو برداشتند تا ۹ امتیازی شوند و صدرنشینی خود را نیز تثبیت کنند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار از ترکیب اصلی تیم ایران شامل سعید معروف، فرهاد قائمی، امیرغفور، مجتبی میرزاجانپور، شهرام محمودی و آرمین تشکری به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد و در ست نخست نیز ۲۵ بر ۱۰ به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال مالدیو نیز با پذیرش سومین شکست در گروه C بدون امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت. تیم‌های هند و هنگ کنگ به ترتیب با ۶ و ۳ امیتاز رتبه های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند.

در پایان این دیدار امیر غفور امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال در بازی این تیم مقابل مالدیو شد. این بازیکن در این بازی ۱۶ امتیاز را برای تیم کشورمان به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز