خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات آسیایی؛

تمرینات تیم جودوی نوجوانان ایران از شنبه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۸۱

مسابقات جودوی نوجوانان و جوانان آسیا آذرماه جاری به میزبانی هنگ کنگ برگزارخواهد شد که برای حضور پرقدرت در این رقابت ها، اردوی تیم نوجوانان کشورمان با حضور ۲۱ جودوکار از فردا آغاز می شود.

دور جدید تمرینات تیم ملی جودوی نوجوانان کشورمان از روز شنبه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات جودوی نوجوانان و جوانان آسیا آذرماه جاری به میزبانی هنگ کنگ برگزارخواهد شد که برای حضور پرقدرت در این رقابت ها، اردوی تیم نوجوانان کشورمان با حضور ۲۱ جودوکار از روز شنبه(۵ مهرماه) درمجموعه ورزشی شهید کبکانیان آغاز می شود و تا ۱۳ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

دعوت شدگان به مرحله جدید اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان به این شرح است:
محمدجهان بخشیان از آذربایجان شرقی، رضا حاتمی از اصفهان، محمدرضا صدیقی و علیرضا خجسته از البرز، سهیل جمال آبادی، امیرحسین اخلاقی و حمیدرضا ملک زاده از تهران، بهمن واحدالهی، ایمان نادر نژاد، علی بزرگوار، علی پرهیزگار، حامد باقرنیا و جعفر فیروزآبادی از خراسان رضوی، علی بریمانلو، قاسم باغچقی و جواد مرادی از خراسان شمالی، کیوان مهدی زاده از خوستان، علی اصغر رنجبر، نعیم فردین و اسماعیل جعفری از فارس، فردین نوری زاده و کاویان بیرانوند از لرستان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز