خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

مولایی: می‌خواهم به هر قیمتی مدال بگیرم / با مسئولیت خودم مسابقه می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۹۹

نمی‌خواهم در مسابقات جهانی شرکت کنم و به خاطر همین به هر قیمتی قصد دارم مدال بازی‌های آسیایی را کسب کنم.

وزنه بردار ۱۰۵ + کیلوگرم کشورمان گفت: نمی‌خواهم در مسابقات جهانی شرکت کنم و به خاطر همین به هر قیمتی قصد دارم مدال بازی‌های آسیایی را کسب کنم.

به گزارش ایلنا، بهادر مولایی در مورد آخرین شرایطش برای حضور در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: شرایط خوبی دارم، اگر مربیان به من اجازه مسابقه بدهند می‌توانم مدال برنز را کسب کنم. البته با توجه به مصدومیتی که دارم فعلاً مربیان به من اجازه حضور در بازی‌ها را نداده‌اند.

وی ادامه داد: ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده هستم. از نظر فکری آمادگی کامل دارم اما از نظر بدنی هنوز نتوانستم رضایت مربیان را برای مسابقه دادن بگیرم، مربیان اعتقاد دارند به صلاحم نیست با این مصدومیت وزنه بزنم.

وزنه‌بردار ۱۰۵ + کشورمان تصریح کرد: امشب مشخص می‌شود که آیا می‌توانم مسابقه بدهم یا خیر اما از ۲ هفته پیش تا امروز یک بار در یک ضرب ۱۷۰ کیلوگرم را زدم و ترسم از یک ضرب ریخته اما هنوز وزنه دوضرب نزدم.

مولایی خاطرنشان کرد: درست است که مصدوم هستم ولی می‌خواهم با مسئولیت خودم در مسابقات شرکت کنم، حتی اگر مسئولیتم تشدید شود هم ایرادی ندارد آخرش این است که یک سال وزنه نمی‌زنم. من نمی‌خواهم در مسابقات جهانی شرکت کنم و به خاطر همین به هر قیمتی می‌خواهم مدال بازی‌های آسیایی را کسب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز