خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

رضوانی: بی‌تجربگی در شنا کار دست ما داد / کشتکار: قرار نیست همیشه خوب باشیم!

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۳۵

تیم ما در ۴ در ۱۰۰ متر بدشانسی آورد و بچه‌ها نتوانستند به فینال برسند. از انصاری هم توقع بیشتری داشتیم اما بی تجربگی کار دست ما داد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو پس ازاینکه هیچ‌یک از شناگران ایران درمسابقات روز پنجم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ نتوانستند به فینال راه یابند، گفت: بی‌تجربگی کار دست ما داد.

به گزارش ایلنا، مهدی انصاری در شنای ۱۰۰ متر پروانه، آریا نسیمی‌شاد در شنای ۱۰۰ متر قورباغه و تیم ۴ در ۱۰۰ متر مختلط با ترکیب با ترکیب جلال چاوشی‌فر، احمدرضا جلالی، مهدی انصاری و آرشام میرزایی، نمایندگان‌ایران درمسابقات امروز بودند که از راهیابی به فینال رشته‌های خود بازماندند.

محسن رضوانی دراین باره گفت: تیم ما در ۴ در ۱۰۰ متر بدشانسی آورد و بچه ها نتوانستند به فینال برسند. از انصاری هم توقع بیشتری داشتیم اما بی تجربگی کار دست ما داد. شنا برای موفقیت در رقابت‌های بین المللی، احتیاج به حضور بیشتر در مسابقات برای کسب تجربه دارد.

عباسعلی کشتکار مربی تیم شنای ایران نیز اظهارداشت: امروز روز خوبی نبود، یک اشتباه کوچک و بی‌تجربگی یکی از بچه‌ها سبب شد تمرکز خودش و تیم به هم بخورد و نتوانیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی با وجود این از عملکرد شناگران ابراز رضایت کرد و افزود: در مجموع بچه‌ها خوب بودند. قرار نیست همیشه خوب باشیم، امروز روز بد ما بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز