خبرگزاری کار ایران

هافمن حامی رسمی «اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان»

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۴۹

آیا ما حاضریم که برای ایمنی ساختمان‌هایی که در آنها مشغول کار و زندگی هستیم هزینه کنیم؟ آیا حاضریم کمی مکث کنیم و از سود بیشتر و سریع‌تر بگذریم تا جان شهروندان حفظ شود؟ ایمنی به چه چیزهایی نیاز دارد؟ به قوانین؟ به مشارکت عمومی؟ به خلاقیت؟ رابطۀ ایمنی با زیبایی چیست؟ تا چه حد می‌توان زیبایی یک ساختمان و یک شهر را فدای ایمنی کرد؟ آیا خود زیبایی باعث ایجاد نوعی امنیت و سلامت روانی برای شهروندان نمی‌شود؟ یک شهر را باید با قواعد سنتی بسط داد یا آنرا بر حسب نیازهای روز مدرن کرد؟ آیا «اصفهان نوین» چیزی کاملاً متفاوت با «اصفهان قدیم» است؟ آیا می‌توان اصفهان نوینی داشت که در کنار تازگی و خلاقیت، شخصیت اصلی اصفهان قدیم را هم حفظ کند؟ چقدر از این شخصیت به ایمنی و چقدر به زیبایی مربوط است؟ آیا ما در نهایت به یک سازمان «استاندارد شهرسازی» نیاز نداریم؟

هافمن حامی رسمی «اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان»

اینها پرسش‌های مهمی است که تعدادی از سخنرانان در «اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان» مطرح کردند. در این اجلاس که با شرکت تعداد زیادی از بزرگان و تأثیرگذاران صنعت ساختمان اصفهان در مرکز همایش‌های سیتی سنتر اصفهان در ٢٤ و٢٥ خردادماه ١٤٠١ برگزار شد تنی چند از مدیران عالی‌رتبۀ حوزه‌های شهری و ساختمانی از جمله آقایان دکتر مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعۀ امور شهری و روستایی وزارت کشور، دکتر علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان، دکتر محمدمهدی حیدری، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شرکت داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند ودر ادامه با همراهی محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی به بازدید از غرفه هافمن پرداختند.

گروه صنعتی هافمن که یک گروه دانش‌بنیان در این حوزه است و امسال تولد هفده سالگی خود را جشن می‌گیرد، علاوه بر داشتن غرفۀ تخصصی، حامی این رویداد هم بود و مهندس آرمان وهاب‌زاده، مدیر بازاریابی و فروش این گروه، به نیابت از دکتر محمد حمیدیه، مدیر عامل گروه صنعتی هافمن، به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت.

هافمن حامی رسمی «اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان»

او در ادامۀ سخنان و پرسش‌های مطرح شده از سخنان دکتر حمیدیه وام گرفته و گفت که «باید دست از گفتار درمانی برداریم و عملگرا باشیم». برای مثال، گروه صنعتی هافمن، پنجره‌های خود را در طرح‌هایی مطابق با قواعد زیبایی نما و منظرۀ شهری و البته فقط در سه سایز متفاوت ارائه می‌دهد. محدودیت سایزها باعث جلوگیری از تکثر اندازۀ پنجره‌ها در یک نمای کلی خواهد شد. همچنین تمهیدات این گروه صنعتی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی، در مسائل مربوط به ایمنی ساختمان و منابع تأثیر خواهد داشت.

در این اجلاس که به مدت دور روز برگزار شد بزرگان صنعت ساختمان اصفهان در پنل‌های مختلف به ارائۀ مباحث و نظراتشان و در غرفه‌هایی جداگانه به ارائۀ محصولاتشان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز