خبرگزاری کار ایران

قسمت های جدید سریال خاتون و زخم کاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۲۰

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت 14 سریال زخم کاری، قسمت چهارم سریال خاتون، سریال جدید نوبت لیلی و فیلم جذاب درخت گردو.

  • قسمت 4 سریال خاتون

خاتون یک سریال تاریخی، عاشقانه می باشد که در بستر وقایع دوران برکناری رضا شاه و مشخصا شهریور 1320 روایت می شود. خاتون با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند.  پیشنهاد اکید داریم که این سریال بسیار خوش ساخت که حرف های زیادی برای گفتن دارد را از دست ندهید و دنبال کننده آن باشید.

جهت دانلود قسمت 4 سریال جذاب و تماشایی خاتون به این لینک:

لینک قانونی: قسمت چهارم سریال خاتون

و همچنین سایر قسمت های آن به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال خاتون

بازیگران خاتون را چه کسانی تشکیل داده اند؟

اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی , بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت , شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری , مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی ، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه» ، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار» ، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی» ، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا» ، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان» ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، بانیپال شومون ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  مهتاب ثروتی ،  صالح میرزاآقایی ، داریوش موفق،  مجید نوروزی،  علیرضا مهران به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت های پیشین خاتون چه گذشت؟

در قسمت های قبل دیدیم که سرانجام نیروهای متفقین با نقض اعلام و توافقی بی طرفی از سوی ایران، آشکارا به خاک ایرا تجاوز کرده و ابتدا آسمان کشور را با هواپیماهای خود اشغال کرده، پس از مدتی با پخش ترکت هایی از آسمان، نیروها و مردم را به تسلیم شدن فراخوانده و سپس با بمب افکندن به سرزمین های ایران، جنایات دیگری را ثبت می کنند. حتی کار از این نیز فراتر رفته و آن ها با هجوم زمینی به وسیله سربازان و سپاه خود، عملا ایران را به اشغال خود در می آورند. بلبشوی بسیاری در کشور حکمفرما می شود. بسیاری از وطندوستان و افسران و امرای ارتش که افراد لایق و میهن پرستی بودند از جمله سرگرد ملک و تیمسار آریا، دستگیر شده. از سویی دیگر قحطی و نبود آذوقه و مواد اولیه خوراکی مثل گندم و... در کشور بیداد می کند. همه و همه از سمی انگلیس و شوروی آب می خورد که ایران را به این وضعیت بحرانی رسیده اند. در این هنگام و درست در لحظاتی که سرگرد ملک متوجه می شود سرهنگ مافوقش در رکن دو ارتش، با نیروهای بیگانه دست به یکی کرده و در واقع به کشور خیانت کرده است، با شلیک گلوله وی را به قتل می رساند. ملک به زندان می افتد و باقی ماجراهایی که باید وی در زندان تجربه کند.

نیروهای شوروی برای آرام کردن اوضاع و تشنج ها به تیمسار آریا پیشنهاد همکاری با آن ها و فرماندهی شهر گیلان را می دهند که البته این مرد میهندوست حاضر به پذیرش این ننگ نیست، در کمال ناباوری وی تیرباران می شود. در همین اثنا است که دقیقا همین پیشنهاد این بار به سرگرد ملک می شود و حال شیرزاد ملک بر سر دوراهی سختی گیر کرده است. از سویی اگر این پیشنهاد را بپذیرد محکوم به همکاری با دشمن می شود، و از سویی دیگر می داند که اگر نپذیرد به سرنوشت تیمسار آریا دچار خواهد شد.

  • قسمت 14 سریال زخم کاری

و اما بدون شک مهم ترین و پربیننده ترین سریال این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعا، زخم کاری است. زخم کاری در هفته های پشت سر گذاشته روند رو به رشد قابل ملاحظه و چشمگیری را پشت سر گذاشته است. از یک نظر اگر بخواهیم رتبه بندی سریال های محبوب این 2 سال اخیر (99 و 1400) را لحاظ کنیم، قطعا قورباغه در رده نخست، آقازاده در رده دوم و حال زخم کاری در رده سوم قرار می گیرد. ولی احتمال بسیاری می رود که در هفته های جاری زخم کاری حتی بتواند رتبه 2 که متعلق به آقازاده را از آن خود کند و حتی چه بسا که بتواند رتبه قورباغه را نیز از آن کند.

زخم کاری که در اواخر سال 1399 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز به تولید شده است آدینه هر هفته از وبسایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که حتما به تماشای این سریال زیبا و جذاب بنشینید.

قسمت های جدید سریال خاتون و زخم کاری

جهت دانلود قسمت 14 سریال بسیار ملتهب و هیجان انگیر زخم کاری بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قسمت 14 سریال زخم کاری

بازیگران زخم کاری چه کسانی هستند؟

جواد عزتی (در نقش مالک) , رعنا آزادی ور (در نقش سمیرا), الهه حصاری (در نقش کیمیا), هانیه توسلی (در نقش منصوره), سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)، عباس جمشیدی ‌فر (در نقش اخوان)، مهدی زمین‌ پرداز (در نقش نجفی)، مه ‌لقا باقری (در نقش مهناز) ، سیاوش تهمورث (در نقش خان عمو) , مرتضا امینی ‌تبار (در نقش میثم) , سارا حاتمی (در نقش مایده) ، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مایده تهماسبی , نیوشا علی ‌پور و مه ‌یاس پازوکی

موضوع و داستان سریال زخم کاری

بن مایه داستان و موضوع زخم کاری بر امور ممنوعه شکل گرفته است که به ‌تدریج روحِ قهرمان‌های او را فاسد می ‌کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ ‌بودن در جای ‌جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی مُحرکه قهرمان‌های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایهی دیگران، آن زخم‌خورد‌گانِ ساکت بیکار ننشسته ‌اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمانِ خود را با ریتمی سریع و در دلِ تهران روایت می‌کند و البته مکان‌هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن‌جا رقم می‌خورد. بیست زخم کاری ، تجربه‌ یک رئالیسمِ پُرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند!

در قسمت های قبلی زخم کاری چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت 12 زخم کاری دیدیم که چگونه باری دیگر سمیرا، آتش بیار معرکه شد. وی که از نزدیک شدن میثم به منصوره و در نتیجه حرف هایی که وی از گذشته به پسرش گفته بود، تا حدودی ترسیده بود، دست به اقدام جنون آمیزی زد. وی ابراز کرد که در گذشته و زمانی که هنوز همسر مالک نشده بود، برای مدتی صیغه خان عمو بوده است. وی حتی برگه صیغه نامه را در دست داشته و به میثم نشان می دهد. ولی این پایان ماجرا نیست وی این گونه عنوان می کند که میثم پسر او و مالک نیست، بلکه پسر خان عمو است و به این ترتیب میثم عموی مایده می باشد، در نتیجه این دو نمی توانند با هم ازدواج کنند!

در قسمت 13 شاهد پس لرزه های این اتفاق هولناک بودیم، چرا که میثم به شدت عصبانی و پرخاشگر می شود. در اقدامی جنون آمیز نزدیک بود که به خود و اسب مورد علاقه اش یعنی ببری، آسیب بزند. اسب بیچاره کشته می شود ولی در سمت دیگر ماجرا نیز اوضاع اسف بار تر بود. مایده دست به خودکشی می زند. تلاش دکترها هم برای نجات جان وی بی نتیجه می ماند و مایده فوت می کند. اوضاع از این هم بغرنج تر می شود، در جایی که مالک به سراغ کیمیا می رود تا از او انتقام بگیرد....

قسمت های جدید سریال خاتون و زخم کاری

در این میان یکی از سریال هایی که به سرعت در حال آماده سازی جهت پخش در شبکه نمایش خانگی است، نوبت لیلی می باشد. سریال نوبت لیلی – Nobat Leili Serial محصول 1400 به نویسندگی مهدی شیرزاد و تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی می باشد که به زودی از وبسایت کول دانلود پخش خواهد شد.

حمید فرخ نژاد, مهران غفوریان, امین شعرباف, لاله مرزبان و مریلا زارعی در حالی بازیگران اصلی و کلیدی نوبت لیلی را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن آمده است: لیلی کتابی را می یابد که داستانش دو قرن قبل در بالکان می گذرد و وقایع آن شباهت های بسیاری به سرگذشت خانواده‌ اش دارد. او باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می تواند پرده از آن چه در گذشته بر مادر و خانواده‌اش گذشت بردارد و..‌.

جهت دانلود این سریال به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال نوبت لیلی

قسمت های جدید سریال خاتون و زخم کاری

سینمایی درخت گردو نیز جدیدترین سریالی ست که قرار است از این هفته آغاز به اکران کند. این فیلم که اثری از کارگردان سریال زخم کاری می باشد، حدود دو ماه پیش نیز بنا بود که به چرخه اکران افزوده شود که بنا به دلایلی و با عدم رضایت صاحب اثر این اتفاق نیفتاد ولی ظاهرا این بار تصمیم بر نمایش فیلم جدی تر می باشد.

فیلم درخت گردو – Derakht Gerdu Film محصول 98 به تهیه کنندگی مصطفا احمدی و کارگردانی محمدحسین مهدویان می باشد. در این فیلم، هنرپیشه های مشهوری از جمله پیمان معادی , مهران مدیری , مینا ساداتی به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این فیلم سینمایی در ۳ مقطع تاریخ معاصر به تصویر کشیده شده است که براساس روش کار این کارگردان، به احتمال بسیار شاهد ۳ نوع فیلمبرداری در «درخت گردو» خواهیم بود؛ این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می‌کشد. با توجه به این که بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس از آن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و دهه ۹۰ خواهیم بود. پیمان معادی نقش فردی به نام قادر مولان‌پور را که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده‌اش دچار مشکلات شیمیایی می‌شوند را روایت می‌کند. در سکانس های آخر فیلم، قادر در جواب قاضی دادگاه لاهه که می‌پرسد: چرا اینقدر امیدواری ؟ جواب می‌دهد: اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم.

جهت دانلود این فیلم محبوب و پرطرفدار به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود فیلم درخت گردو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز