خبرگزاری کار ایران

بوروکراسی‌های اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری در ایلام شود/دستگاه‌ها و بانک‌ها اهلیت سرمایه‌گذاران را بسنجند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۴۸

دستگاه‌های تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری و بانک‌ها باید اهلیت سرمایه‌گذاران را بسنجند، گفت: بوروکراسی‌های اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری در استان شود.

به گزارش ایلنا،استاندار ایلام در نشست سرمایه‌گذاری خارجی با تاکید بر این که دستگاه‌های تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری و بانک‌ها باید اهلیت سرمایه‌گذاران را بسنجند، گفت: بوروکراسی‌های اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری در استان شود.

مهندس سلیمانی دشتکی در نشست سرمایه‌گذاری خارجی با بیان این که ظرفیت و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان باید برای سرمایه‌گذاران به خوبی مطرح شود، اظهار کرد: زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار برای ورود به استان باید فراهم شود که نقش مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در این زمینه باید بیش از پیش پر رنگ باشد.

وی با اشاره به این که ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان متمرکز شده است، افزود: بوروکراسی‌های اداری نباید مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری یک سرمایه‌گذار باشد که در این راستا دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، چه در بحث استعلام‌ها و چه در بحث امور اداری باید با استفاده از بندها و تبصره‌های گره گشا کمک کار سرمایه‌گذاران باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اهلیت سرمایه‌گذاران باید از سوی دستگاه‌های مسئول با دقت مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: نامه نگاری‌های اداری و سخت گیری‌های بی مورد نباید باعث فراری دادن سرمایه‌گذاران شود چرا که سرمایه‌گذاران به دنبال جایی هستند که مورد استقبال قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز