خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام:

امنیت دورترین نقاط همانند کلان شهرها نیز مهم است

کد خبر : ۲۰۹۹۷۷

پلیس، مسئولیت بسیار سخت و دشواری بر عهده دارد که اگر بتواند آن را درست انجام دهد، رضایت مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: رعایت حقوق شهروندی و رضایت مندی شهروندان، ثمره زحمات نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " مهدی محمدکریمی " در بازدید از یگان‌های شهرستان دهلران اظهار داشت: پلیس، مسئولیت بسیار سخت و دشواری بر عهده دارد که اگر بتواند آن را درست انجام دهد، رضایت مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: امروز مأموریت‌های نیروی انتظامی را در یک کلام، زمینه ساز آرامش و آسایش مردم می‌توان خلاصه کرد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امنیت همانقدر که برای کلان شهرها مهم است، برای مردم روستاهای دور افتاده در شهرستان‌های مرزی نیز مهم و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرهنگ " محمدکریمی " خاطرنشان کرد: امنیت برای تمام آحاد مردم بوده نه فقط برای افراد خاص و نزدیکترین دستگاه و نهاد برای مشارکت در ایجاد امنیت پایدار، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

این مقام مسئول در ادامه، محورهای بازدید خود از رده های دور دست شهرستان دهلران را ارتقای سطح آموزش و آگاهی کارکنان و تحت نظر گاهها عنوان کرد و گفت: پلیس مصمم است با افرادی که بخواهند آرامش مردم سلب کنند برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز