خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس: مردم مراقب کلاهبرداری‌ها تحت پوشش کمک به زلزله زدگان باشند

کد خبر : ۱۹۷۲۸۱

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام در خصوص ایجاد سایت های جعلی در پوشش کمک به زلزله زدگان شهرستان آبدانان هشدار داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام در خصوص ایجاد سایت‌های جعلی در پوشش کمک به زلزله زدگان شهرستان آبدانان هشدار داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد «علی عباسی کسانی» گفت: با توجه به وقوع زلزله در بخش مورموری شهرستان آبدانان و درخواست امداد رسانی و کمک از سایر اقشار مردم احتمالاً کلاهبردارن از این فرصت سوء استفاده کرده و با ایجاد صفحات جعلی تحت عنوان کمک‌های نقدی به زلزله زدگان اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد کرده و در فرصت مناسب حساب بانکی افراد را خالی می‌کنند.

وی در ادامه بیان داشت: شهروندان در نظر داشته باشند برای کمک به زلزله زدگان به مراکز معتبر مراجعه و از پرداخت کمک نقدی از طریق شماره حساب‌های منتشر شده در وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام در پایان گفت: مردم در نظر داشته باشند در هنگام مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www. Cyberpolice. ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن‌های ۶۵-۲۱۸۲۳۶۱ - ۰۸۴۱ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز