خبرگزاری کار ایران

بیانیه اداره کل دامپزشکی استان ایلام به‌مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر : ۱۸۸۸۹۳

آحاد ملت غیور و انقلابی باید بدانند در این مقطع حساس و سرنوشت ساز و با توجه به توطئه‌های مذبوحانه و فراگیر استکبار علیه مسلمانان، با شرکت هر چه پرشور‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس، تمام توطئه‌ها را خنثی کنند.

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود.

به گزارش ایلنا از ایلام، در ادامه بیانیه اداره کل دامپزشکی استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس آمده است؛ آحاد ملت غیور و انقلابی باید بدانند در این مقطع حساس و سرنوشت ساز و با توجه به توطئه‌های مذبوحانه و فراگیر استکبار علیه مسلمانان، با شرکت هر چه پرشور‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس، تمام توطئه‌ها را خنثی کنند.

امروز به یمن اقدام سترگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، معادلات منطقه‌ای به نفع جریان مقاومت و نهضت بیداری اسلامی تغییرات شگرفی یافته است، به گونه‌ای که تلاش آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان ظلم در سرزمین قدس طراحی و ارایه هرگونه نقشه سازش خود را در مقابل امواج بیداری ملل و جوامع جهانی و هوشمندی ملت و مجاهدان فلسطینی ناکارآمد و از پیش شکست خورده می‌یابد.

یوم الله قدس روزی است که با تدبیر حکیمانه احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره)، روز شکوه و عظمت امت اسلامی در ستیز بی‌امان با استکبار جهانی و اشغالگران جنایت پیشه و خون آشام قدس شریف و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین تجلی یافته است.

رژیم اشغالگر قدس، هویت خود را در تنش زایی و آشوب در کشورهای مسلمان یافته و حادثه‌ای نیست که پای تروریسم صهیونیستی در آن نباشد. آشوب افکنی، فتنه انگیزی و ترور مقامات دولتی، مردم بی‌گناه در کشورهای مسلمان از شیوه‌هایی است که سردمداران اسرائیل غاصب پی گرفته‌اند و اینک با موج بیداری اسلامی فعالیت این رژیم جعلی بیشتر شده است تا خود را از نصرت الهی و وعده حق تعالی مبنی بر نابودی ظالمان برهاند.

حضور آحاد ملت سرافراز ایلام در این روز الهی پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و رساندن پیام همدردی و اتحاد ملل مسلمان است.

ضمن هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدن‌ها و اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران را برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این روز بزرگ فرا می‌خوانیم و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تأکید می‌نمایم چراکه رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

ما کارکنان اداره کل دامپزشکی استان ایلام همراه بامردم ولایت مدار و شهیدپرور یک بار دیگر در روز جهانی قدس حماسه‌ای جاودان خلق خواهیم نمود و در فریادهای خویش برائت همیشگی خود از نظام سلطه و اشغالگری رژیم سرسپرده اسرائیل را اعلام می‌نمایئم.»

بی‌شک قدم‌های شما ملت غیور ایران اسلامی به همراه دیگر آزادی خواهان جهان، شکست سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز