خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در استان:

سفر رئیس جمهور محبوب به ایلام باعثجهش استان می شود

کد خبر : ۱۶۶۰۳۲

سفر نخست رییس جمهور دولت تدبیر و امید به ایلام منشا خیر و برکات بسیاری برای استان شود و بخشی از مشکلات و نارسایی های حوزه های مختلف برداشته شود.

استاندار ایلام گفت: سفر رئیس جمهور محبوب به ایلام این استان را آماده ی جهش برای فتح قله های پیشرفت و توسعه می کند.

به گزارش ایلنا از ایلام ˈمحمدرضا مرواریدˈ اظهار کرد: برنامه ریزی ها و تمهیدهای لازم برای استقبال باشکوه از هیات دولت انجام شده و ایلامی های قهرمان و غیور آماده خلق حماسه ای دیگر در پذیرایی از کاروان دولت تدبیر و امید هستند.

وی افزود: ایلامی های مرزدار با شرکت همه جانبه در آیین های استقبال از دکتر روحانی و هیات همراه خاطره شرینی را برای دولتمردان به ارمغان خواهند آورد.

مدیر ارشد استان یادآور شد: تیم های کارشناسی متعددی از ماه های قبل برای بررسی توانمندی ها و نیازهای واقعی ایلام تشکیل، مسائل و اولویت های اصلی در بخش های مختلف شناسایی و مشخص شده است.

مروارید ادامه داد: رییس جمهوری توجه و عنایت ویژه ای به استان ایلام داشته و در مدت کوتاه تشکیل دولت یازدهم همواره برنامه ریزی برای رفع مشکلات این استان را با اولویت دنبال می کردند.

وی بیان کرد: وزرای معین دولت به عنوان نمایندگان رییس جمهوری در شهرستان های مختلف استان مشخص شده و وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ایوان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چرداول، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آبدانان، معاون رییس جمهور در امور بانوان در سیروان، وزیر اطلاعات در دهلران، رییس سازمان میراثفرهنگی و گردشگری در دره شهر و بدره، وزیر راه و شهرسازی در مهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ملکشاهی مستقر خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: زیرساخت های متعددی برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی بویژه در حوزه نفت و گاز در ایلام مهیا شده و این استان اماده جهش برای فتح قله های پیشرفت و توسعه است.

مروارید ابراز امیدواری کرد: سفر نخست رییس جمهور دولت تدبیر و امید به ایلام منشا خیر و برکات بسیاری برای استان شود و بخشی از مشکلات و نارسایی های حوزه های مختلف برداشته شود.

رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت در چهارمین سفر استانی خود از ایلام دیدن می کند.
دیدار با منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و نشست شورای اداری ایلام از برنامه های سفر دکتر روحانی به ایلام است.

استان ایلام با گستره ۲۰ هزار کیلومتر مربع و ۵۶۵ هزار نفر جمعیت در باختری ترین نقطه کشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز