خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد ایلام، بر تقویت نهادهای فرهنگی در استان و کشور تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۳۳

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بر تقویت نهادها و توسعه زیر ساخت های فرهنگی در استان و کشور و ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی هنرمندان تاکید کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، درآیین اختتامیهٔ جشنواره ملی داستان کوتاه «آفتاب» در دهلران بر تقویت نهاد‌ها و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی در استان و کشور و ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی هنرمندان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا علی گهرسودی افزود: با تقویت وتوسعه زیر ساخت‌های مناسب فرهنگی زمینه شکوفایی استعدادهای جوان و پویا فراهم می‌شود.

وی، افزود: یکی از رسالت‌های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت از هنرمندان و فراهم نمودن بستر لازم برای رشد وتعالی آنان است.

وی، به روند برپایی جشنواره ملی داستان کوتاه «آفتاب» در دهلران اشاره کردو افزود: این جشنواره که فراخوان آن سال گذشته اعلام شد با استقبال چشمگیر و فراوان رو به رو شده به طوری که هنرمندان و نویسندگان ۲۱ استان و ۵۸ شهرستان کشور با فرستادن اثر در آن شرکت کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: از ۲۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره پس از ارزیابی اولیه ۲۳۸ اثرتوسط هیات داوران مورد داوری قرار گرفت.

گهرسودی، با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار شد، ابراز کرد: نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی از موضوعات بخش ویژه این جشنواره بوده است.

وی، بیان کرد: این جشنواره با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، انجمن ادبی آفتاب دهلران و اداره ارشاد این شهرستان به مدت سه روز برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: تقویت و ترویج هنر داستان نویسی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی در دهلران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز