خبرگزاری کار ایران

۴۲ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان دهلران دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۴۸

فرماندار دهلران: بالاترین آمار بازید کنندگان از جاذبه های گردشگری استان در ایام نوروز متعلق به شهرستان مرزی دهلران است.

۴۲ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان دهلران دیدن کردند.
به گزارش ایلنا بهزاد علیزاده فرماندار دهلران گفت: بالاترین آمار بازید کنندگان از جاذبه های گردشگری استان در ایام نوروز متعلق به شهرستان مرزی دهلران است.
وی افزود: امامزاده سیدناصرالدین، منطقه نمونه گردشگری آبگرم و امامزاده ابراهیم قتال به ترتیب اماکنی بودند که بیشترین آمار بازدیدکنندگان را داشتند.
فرماندار دهلران اظهار کرد: در ایام نوروز بیش از ۳۰هزار از مسافران نوروزی در شهرهای دهلران، پهله، ‌ میمه و موسیان اسکان داده شد.
علیزاده بیان کرد: مدارس، زائرسراها، مهمانپذیرها، هتل ها، کمپینگهای گردشگری و مهمانسرای ادارات از جمله محل های اسکان این مسافران نوروزی بود.
رئیس اداره میراثفرهنگی وگردشگری شهرستان دهلران نیز گفت: میراثفرهنگی و گردشگری شهرستان دهلران به عنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در ایام نوروز بیش از ده هزار بروشور، کتابچه و نقشه استان توسط پایگاه های راهنمایان گردشگری توزیع کرده است.
فرج فاضلی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در یادمان دفاع مقدس شرهانی و دو نمایشگاه صنایع دستی سوغات در منطقه نمونه گردشگری آبگرم و امامزاده سیدناصرالدین از دیگز اقدمات بوده که در دستور کار میراثفرهنگی شهرستان دهلران در ایام نوروز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز