خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

راه اندازی ۲۷ ایستگاه نوروزی در ایلام

کد خبر : ۱۵۲۷۹۷

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام از راه اندازی ۲۷ ایستگاه نوروزی در اماکن تفریحی و زیارتی استان خبر داد.

ایلنا: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام از راه اندازی ۲۷ ایستگاه نوروزی در اماکن تفریحی و زیارتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ " حسن کاظمی " در این باره گفت: این ایستگاه های نوروزی با هدف برقراری امنیت، نظم و قانون در جای جای استان برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد: ایستگاه های نوروزی پلیس که با استفاده از نیروهای کمکی و ستادی تقویت و راه اندازی می شوند به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مردم و مسافران نوروزی هستند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: این ایستگاههای نوروزی در ۳۷ نقطه حساس و جرم خیز استان شامل اماکن تفریحی، تفرجگاهها، اماکن زیارتی برپا می شود.

این مقام مسئول با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز گفت: برقراری نظم و قانون در جامعه باعثمی شود که مهمترین نیازهای اولیه هر فرد برآورده شود.

وی ادامه داد: امنیت، سلامت و نشاط نیازهای هستند که هر فرد خواهان آن ها است و برای دستیابی به آن ها تلاش دارد و مهمترین تلاشی که در این راستا انجام داده است تصویب قوانین است.

سرهنگ کاظمی رسیدن به ا - ین اهداف را نیازمند اجرای قانون از سوی تک تک افراد در جامعه دانست و گفت: امنیت، سلامت و نشاط، ره آورد نظم و قانون در جامعه است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در ادامه به اجرای طرح مدیریت کیفیت در سطح واحدهای اجرای پلیس اشاره کرد و گفت: این طرح با عنوان طرح مکنا تاکنون در ۱۱ کلانتری سطح استان اجرایی شده است.

وی خوشایندسازی محیط، تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی و پاسخگویی به مراجعان و استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان در مواجهه با مردم را از اهداف اجرایی این طرح خواند و ابراز امیدواری کرد: ایام نوروز امسال شاهد وقوع کمترین جرایم در سطح استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز