خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری ایلام:

توجه مدیریت بانک کشاورزی به استان ایلام ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۳۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: با توجه به محرومیت های استان از نظر اعتباری و کم توجهی‌هایی که در ایام بازسازی به ایلام شد، نیاز هست اکنون مدیریت بانک کشاورزی خطی ویژه برای تزریق اعتبارات در حوزه اشتغال در بخش کشاورزی راه‌اندازی کند تا از تمام ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی در جهت توسعه مناطق کم‌برخوردار استفاده شود.

به گزارش ایلنا، شهریار عباسی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی استان با حضور رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تعریف این راه برای تزریق اعتبارت ویژه برای ایلام می تواند بخش از عقب ماندگی توسعه‌ای ایلام را جبران کند و آنچه از دید مردم، ماندگار می‌ماند خدمت صادقانه و خالصانه است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه بانک کشاورزی استان در حوزه اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی استان همکاری خوبی با مدیریت کلان استان داشته است، افزود: هرچند بانک کشاورزی استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است، اما لازم است از سایر ظرفیت‌های این بانک نیز برای توسعه استان ایلام بهره برد و این مهم جز با همت و همدلی تمام مجموعه بانک میسر نمی‌شود.

عباسی گفت: استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی در توسعه مناطق کمتر توسعه یافته استان هم می‌تواند موثر واقع شود.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه استان ایلام دین خود را به کشور و نظام اسلامی ادا کرده و در هشت سال دفاع مقدس  مردم این دیار نه تنها مهاجرت نکردند بلکه مهاجرت‌پذیر بودند، خاطرنشان کرد: این شرایط باعث شد تا استان ایلام به نسبت سایر استان‌ها از توسعه عقب بماند، به همین دلیل انتظار می‌رود با نگاه ویژه، زمینه مناسب برای توسعه اقتصادی استان فراهم شود تا زمینه اشتغال پایدار شکل بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر