خبرگزاری کار ایران

همکاری کمیته امداد ایلام و بسیج سازندگی ایلام در زمینه محرومیت‌زدایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۷

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایلام از افزایش سطح همکاری های مشترک این نهاد در شهرستان ایلام با بسیج سازندگیسپاه ناحیه ایلام خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایلام از افزایش سطح همکاری های مشترک این نهاد در شهرستان ایلام با بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایلام خبر داد.
به گزارش ایلنا رمضان دستیاری دردیدار با رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایلام خاطرنشان کرد: بسیج وکمیته امداد در گذشته همکاری بسیار مطلوب و چشم گیری در راستای خدمت به جامعه هدف داشته اند که در اینده نیز گسترش خواهند یافت.
این مسئول ظرفیت های همکاری این دو نهاد مقدس را بسیار بالا برشمرد و گفت: با برنامه ریزی واستفاده درست از این ظرفیت ها شیرینی ذائقه مردم به ویژه محرومان روستائی و کارآئی نظام رادر پی خواهد داشت.
سرگرد حسن زاده، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایلام نیز در این دیدار مأموریت دو نهاد مقدس کمیته امداد وبسیج سازندگی را در راستای امداد رسانی به اقشار نیازمند وکمک به محرومان برشمرد.
وی ادامه داد: باید با روحیه جهادی در راستای خدمت به محرومان درعرصه های مختلف تلاش کنیم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایلام تأثیر فعالیت ها وخدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح روستاها را بسیار پررنگ دانست وگفت: خدمات کمیته امداد موجب تقویت روحیه امید محرومان به نظام اسلامی و تقویت و تحکیم نظام اسلامی و ارتقاء مؤلفه های امنیتی در سطح جامعه شده و تأثیر برنامه های دشمن برای جدایی مردم از نظام را خنثی کرده است.
در ادامه این جلسه مقرر شد به منظور تقویت همکاریهای دو جانبه نشست های تخصصی در راستای ارائه خدمات مطلوب به محرومان در روستاها به ویژه مناطق محروم روستای شهرستان ایلام برگزار شود.
وی افزود: با هدف تقویت ارتقاء شاخصه های بهداشت روستائی کار احداث۴۵ سرویس بهداشتی در سطح روستاهای محروم شهرستان ایلامتوسط بسیج سازندگی ایلام آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز