خبرگزاری کار ایران

دانشگاه ایلام آمادگی جذب دانشجو از عراق را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۶۱

با توجه به فضای مناسبی که در دانشگاه ایلام وجود دارد و ظرفیت های بالای این دانشگاه، آمادگی جذب دانشجو از کشور عراق را داریم.

رئیس دانشگاه بزرگ ایلام گفت: با توجه به فضای مناسبی که در دانشگاه ایلام وجود دارد و ظرفیت های بالای این دانشگاه، آمادگی جذب دانشجو از کشور عراق را داریم.

به گزارش ایلنا طاهر علی محمدی در دیدار با محمود عبدالرضا اظهار کرد: دانشگاه ایلام دارای هفت دانشکده و یک پژوهشکده و یک مرکز پردیس دانشگاهی خودگردان است.

وی افزود: در حوزه های علوم پایه، فنی ومهندسی و انسانی و نفت و کشاورزی و دامپزشکی و علوم انسانی نیز دانشگاه ایلام فعالیت بالایی دارد و این رشته ها در دانشگاه ایلام وجود دارند.

رئیس دانشگاه بزرگ ایلام تصریح کرد: دانشگاه ایلام فضاهای مناسبی در حوزه‌های ورزشی و کتابخانه و خوابگاه های دانشجویی مجهز دارد.

وی گفت: با این ظرفیت های مناسب دانشگاه ایلام آمادگی دارد که در حوزه های آموزشی، پژوهشی خدماتی را به دانشجویان واسط عراق داشته باشد و از این کشور و استان واسط دانشجو جذب کند.

علی محمدی عنوان کرد: دانشگاه ایلام توانسته است مجوز جذب دانشجوی خارجی را اخذ کند و باید گفت که دانشگاه ایلام در مقطع دکتری ۱۳ رشته و در مقطع کارشناسی ارشد ۳۰ رشته و در مقطع کارشناسی ۴۰ رشته را به صورت فعال دارد و اکنون آمادگی جذب دانشجو از کشور عراق را داریم.

وی افزود: برای تسریع این کار و جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام می توانم پیشنهاداتی مانند بازدید و دیدار دانشجویان عراقی از دانشگاه ایلام را داشته باشم.

رئیس دانشگاه بزرگ ایلام تصریح کرد: شما می توانید کمیته ای ویژه ای این کار تشکیل دهید و موضوع را به شکل مناسبی پی گیری کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز