خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره ملی خط تحریری در ایلام برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری نخستین جشنواره ملی خط تحریری با عنوان " تحریر عشق " در مرکز این استان خبر داد.

علی گهرسودی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: این جشنواره در سه رده سنی نوجوانان ۱۰ تا ۱۷سال، جوانان ۱۷ تا ۲۹ سال و بزرگسال ۲۹ به بالا برگزار می شود. وی موضوع های این جشنواره را تحریر جملات، روایات، حکایات و متون ادبی عاشورایی عنوان کرد.
به گزارش ایلنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام هدف از برگزاری این جشنواره را اعتلای خط تحریری و تقویت و توجه به زیبا نویسی در مخاطبان، ترویج هنرمندانه فرهنگ غنی عاشورا و معرفی استعدادهای برتر خط تحریر برشمرد.
گهرسودی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری انجمن خوشنویسان ایران شعبه ایلام، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
وی، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را ۲۵ آذرماه و زمان اختتامیه این آیین را ۱۸ دی ماه برشمرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: داوری آثار در دو مرحله مقدماتی و نهایی انجام گرفته و منتخبان در دو بخش برگزیده و تقدیری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
وی ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در این جشنواره از علاقه مندان خواست تا آثارشان را به دبیرخانه جشنواره واقع در انجمن خوشنویسان ایلام ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز