خبرگزاری کار ایران

وزیر منابع طبیعی و محیط زیست فدراسیون روسیه مطرح کرد:

اعلام آمادگی جهت انتقال تجربه آبی به ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۵۹

روسیه آمادگی دارد که در زمینه استفاده از سیستم بازچرخانی آب تجارب خود را به طرف ایرانی ارائه دهد.

وزیر منابع طبیعی و محیط زیست فدراسیون روسیه گفت: آمادگی داریم که در زمینه استفاده از سیستم بازچرخانی آب تجارب خود را به طرف ایرانی ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا سرگئی دانسکوی، وزیر منابع طبیعی و محیط زیست فدراسیون روسیه در دیدار با وزیر نیروی کشورمان در خصوص همکاری های دو کشور در زمینه شیرین سازی آب، گفت: فعلا در مرحله اول در این مورد بحثشیرین سازی آب صحبت نشده و این موضوع مورد بررسی قرار نگرفته است. اما با توجه به اینکه این مقوله در منابع آبی تاثیر زیادی دارد اهمیت دارد لذا آماده ایم که به صورت کامل و جامع موضوع را بررسی کنیم.

وی اظهار داشت: در این دیدار در خصوص مسائل اکتشاف آبهای زیر زمینی، ‌ایجاد زیربنای آبی، ‌مبادله تجارب در زمینه استفاده معقولانه از منابع آبی به ویژه در مناطق کم آب مذاکراتی صورت گرفت.

این مقام مسئول روس خاطر نشان کرد: ماهمچنین آمادگی داریم که در زمینه استفاده از سیستم بازچرخانی آب تجارب خود را به طرف ایرانی ارائه دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: یکی دیگر از پیشنهادات د ر زمینه رد و بدل تجارب جهت شیرین سازی آب بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز