خبرگزاری کار ایران

مجری فاز ۱۲ پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا:

فاز ۱۲ پارس جنوبی تکمیل و آماده افتتاح رسمی است / راه‌اندازی صوری صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۷۱

از دلیل عدم حضور رئییس جمهور برای افتتاح رسمی بی‌اطلاعم اما ما هیچ مشکلی نداشتیم و تمام پالایشگاه‌ها و تاسیسات ما آماده بوده و در مدار سرویس قرار دارند.

مجری فاز ۱۲ پارس جنوبی ضمن تکذیب اخباری مبنی بر عدم تکمیل فاز ۱۲ گفت: تمامی واحدها در مدار تولید هستند و آنچه در شرح کار فاز تعریف شده به سرانجام رسیده و هیچ مشکلی بابت افتتاح رسمی وجود ندارد.

رسول فلاح‌نژاد مجری فاز ۱۲ پارس جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا عدم تکمیل و آماده نبودن فاز جهت افتتاح رسمی را تکذیب کرد و گفت: از دلیل عدم حضور رئییس جمهور برای افتتاح رسمی بی‌اطلاعم اما ما هیچ مشکلی نداشتیم و تمام پالایشگاه‌ها و تاسیسات ما آماده بوده و در مدار سرویس قرار دارند.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر سه سکوی آماده داریم که در حال تولید هستند و یک یا دو جای کار باید اصلاح شود که کار انجام نشده محسوب نمی‌شود، کارهای روتین مانند نیاز به شستشو و یا تعمیر مدام در حین کار ممکن است پیش بیاید که امری عادی و طبیعی است.

فلاح‌نژاد در خصوص اتان گیری و مسائلی از این دست را که برخی عامل عدم افتتاح عنوان کرده بودند، خاطرنشان کرد: اتان گیری در شرح کار این فاز نبوده که گفته شود انجام نشده است.

وی تاکید کرد: قرار بود که این فاز خوراک فنی تزریق کند که در حال حاضر واحد گوگرد در مدار تولید است و حتی گوگرد دانه بندی بیش از ۲۲۰۰ تن تولید و بخش زیادی از آن نیز صادر شده و می‌شود و فرا‌تر از نیازمان هم در سرویس داریم و بعد از این هم اگر نیاز بیشتری داشته باشیم واحد گوگرد این فاز مشکلی ندارد و تمامی تاسیسات در مدار سرویس هستند.

مجری فاز ۱۲ پارس جنوبی یادآور شد: تکمیل شدن بیش از این برای پالایشگاه متصور نیست و اظ‌هاراتی مبنی بر عدم تکمیل و راه‌اندازی صوری بهانه‌ای بیش نیست چرا که آنچه در شرح کار و برنامه برای این فاز تعریف شده بود تماما آماده و در مدار تولید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز