خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر مدیریت مصرف توانیر خبر داد:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال پاداش همکاری به صنایع همکار با صنعت برق

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۳۹

با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مشترکان صنعتی از آنها خواستیم که برنامه تعطیلی و تعمیر خود را از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه تدوین کنند که خوش‌بختانه امسال نزدیک به ۲۵۰۰ مشترک صنعتی با ما همکاری داوطلبانه داشته‌اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال پاداش همکاری به صنایع همکاری‌کننده با صنعت برق خبر داد.


به گزارش ایلنا، علیرضا احمدیزدی اظهار داشت: با توجه به سهم مشترکان صنعت برق و میزان مصرف انرژی الکتریکی آنها، اولویت‌بندی‌هایی جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی صورت می‌گیرد.


وی افزود: یکی از برنامه‌های دارای اولویت، هماهنگی با مشترکان صنعتی است که با وجود شمار اندک این گروه از مشترکان، اما سهم حدود ۳۵ درصدی مصرف برق کشور را به خود اختصاص می‌دهند.


وی اظهار داشت: ما چندین برنامه برای جلب همکاری مشترکان صنعتی به‌ویژه در تابستان برنامه‌ریزی کردیم که از برنامه‌های مهم می‌توان به ممیزی انرژی صنایع و انتقال فصل تعمیر آنها به تابستان اشاره کرد.


وی یادآور شد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مشترکان صنعتی از آنها خواستیم که برنامه تعطیلی و تعمیر خود را از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه تدوین کنند که خوش‌بختانه امسال نزدیک به ۲۵۰۰ مشترک صنعتی با ما همکاری داوطلبانه داشته‌اند.


وی با بیان این که مشترکان صنعتی به ازای هر کیلووات‌ساعت با توجه به مصرف خود در زمان کم‌باری، میان‌باری و اوج بار حدود ۵۳ تومان پرداخت می‌کنند، گفت: مشترکان صنعتی بابت تخفیف ۸۰۰ ریال به‌ازای هر کیلووات‌ساعت پاداش همکاری دریافت می‌کنند که امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان فقط پاداش همکاری به مشترکان صنعتی پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز