خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق:

بهره وری پایین و تلفات بالا شایسته ایران نیست / بخش خصوصی برای کاهش تلفات کمک کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۰۲

بخش خصوصی برای کمک در بخش کاهش تلفات انرژی وارد عمل شود. کشور ما با داشتن کارشناسان خبره، شایسته نیست که بهره‌وری پایین و تلفات بالا داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شایسته نیست که بهره‌وری پایین و تلفات بالا داشته باشدگفت: بخش خصوصی برای کمک در بخش کاهش تلفات انرژی وارد عمل شود.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، حسین امیری‌خامکانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در نشست هم‌اندیشی تخصصی شرکت‌های پیمان‌کاری، تولیدی و مهندسی در کاهش تلفات شبکه‌های برق و تعیین فرصت‌های جدید کسب‌وکار که در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران تشکیل شد، گفت: چنانچه بخش خصوصی به افزایش بازده کمک کند و موجب کاهش تلفات شود، به میزان انرژی صرفه‌جویی‌شده سوخت مصرف‌نشده در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: کشور ما با داشتن کارشناسان خبره، شایسته نیست که بهره‌وری پایین و تلفات بالا داشته باشد.

خامکانی با بیان اینکه در بدنه بخش‌های خصوصی و دولتی کارشناسان توانمندی وجود دارند که در اداره بخش‌های دولتی و اداری و خصوصی به فعالیت مشغول هستند، افزود: سالیان سال است که مسئولان بر پایین بودن بهره‌وری تاکید دارند و بحثکاهش تلفات بر کسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: بند ۱۹ بودجه سال گذشته و تبصره ۱۱ بند " ه " بودجه سال‌جاری مربوط به کاهش تلفات است که هم در دولت و هم در بخش خصوصی به نتایج مطلوبی رسیدیم که احساس رضایت ایجاد کرده است.

امیری‌خامکانی با بیان اینکه در سال‌جاری بند " ق " تبصره ۲ هم به کمک این بند آمد، گفت: در وزارت‌خانه‌های نیرو و نفت، در زمینه بهره‌وری و کاهش مصرف و تلفات توفیق خوبی حاصل شده است که می‌تواند موجب خروج از رکود شود.

وی اظهار داشت: ایران با داشتن کارشناسان خبره، شایسته نیست که بهره‌وری پایین و تلفات بالا داشته باشد و ادامه این روند، کشور را دچار مشکل خواهد کرد؛ لذا با هم‌اندیشی و تعامل و مساعدت می‌توان مشکلات را یکی پس از دیگری حل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز