خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت خبر داد:

توزیع سراسری بنزین یورو ۴ از هفته آینده در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۵۵

با راه اندازی واحد ایزومریزاسیون طرح بنزین سازی این پالایشگاه دربهمن ماه امسال بخش قابل توجه ای از بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان به استاندار یورو ۴ ارتقاء خواهد یافت.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع سراسری بنزین یورو ۴ و نفت گاز یورو ۳ در کلانشهر اصفهان از هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مهندس عباس کاظمی با اشاره به اینکه از هفته آینده در تمام جایگاه های سوخت شهر اصفهان بنزین یورو ۴ توزیع می شود تصریح کرد: این نوع بنزین حاصل تغییر نرم افزاری در واحدهای عملیاتی این پالایشگاه می باشد، که قادر است نیاز روزانه شهر اصفهان به بنزین یورو ۴ را تامین کند.

به گفته معاون وزیر نفت با ابتکار مهندسان و متخصصان شرکت پالایش نفت اصفهان با تغییر در کارکرد واحدهای عملیاتی این پالایشگاه روزانه ۲.۵ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ و به همین میزان نفت گاز یورو ۳ در این پالایشگاه تولید و هفته آینده در شهر اصفهان توزیع خواهد شد.

مهندس کاظمی کاهش آلودگی زیست محیطی در کلانشهر اصفهان را از مهمترین مزایای توزیع این نوع بنزین برشمرد و افزود: با راه اندازی واحد ایزومریزاسیون طرح بنزین سازی این پالایشگاه دربهمن ماه امسال بخش قابل توجه ای از بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان به استاندار یورو ۴ ارتقاء خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز