خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت در گفت‌وگو با ایلنا:

شعبه وزارت خارجه در عسلویه برای جذب نیروی انسانی نیست / درهای صنعت نفت برای سرمایه گذاران باز است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۵۱

ما برای پیشبرد اهدافمان در صنعت نفت مشکل نیروی انسانی نداریم و بیشتر بدنبال جذب سرمایه هستیم و هر کدام از خارجی‌ها که علاقمند به سرمایه گذاری در ایران باشند، استقبال می‌کنیم.

" معاون وزیر نفت " گفت: راه اندازی شعبه وزارت خارجه در " عسلویه " برای جذب نیروی انسانی نیست بلکه به دنبال جذب سرمایه گذاریم.

" منصور معظمی "، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص شعبه " وزارت خارجه " در پارس جنوبی و اینکه آیا این مسئله با اهداف استفاده از تولید و توانمندی داخل مغایرت ندارد، گفت: احداثشعبه وزارت خارجه در عسلویه تنها برای تسهیل در رفت و آمد است زیرا ما برای سرمایه گذاری در صنعت نفت نیازمند استفاده از منابع داخلی و خارجی داریم.

وی افزود: در حال حاضر منابع داخلی کفاف نیازمان را نمی‌دهد لذا طبیعی است که به دنبال جذب سرمایه خارجی باشیم و در این خصوص درهای صنعت نفت برای سرمایه گذاران باز است و باید اقدام وزارت خارجه را به فال نیک بگیریم.

معظمی تصریح کرد: ما برای پیشبرد اهدافمان در صنعت نفت مشکل نیروی انسانی نداریم و بیشتر بدنبال جذب سرمایه هستیم و هر کدام از خارجی‌ها که علاقمند به سرمایه گذاری در ایران باشند، استقبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز