خبرگزاری کار ایران

در سه ماه دوم سال ٢٠١۴

سوددهی شرکت نفتی کونوکوفیلیپس افزایش یافت

کد خبر : ۱۹۱۶۶۷

بزرگترین شرکت نفت و گاز مستقل آمریکا، با اشاره به افزایش بیش از انتظار تولید نفت و گاز این شرکت، اعلام کرد که سود سه ماه دوم سال جاری افزایش یافته است.

سود شرکت نفت و گاز کونوکوفیلیپس آمریکا در سه ماه دوم سال ٢٠١۴ میلادی افزایش یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، کونوکوفیلیپس، بزرگترین شرکت نفت و گاز مستقل آمریکا، با اشاره به افزایش بیش از انتظار تولید نفت و گاز این شرکت، اعلام کرد که سود سه ماه دوم سال جاری افزایش یافته است.

کونوکوفیلیپس همانند بسیاری از شرکتهای نفت و گاز دیگر در حفاری میدانهای شیل(رسی) آمریکا فعالیت دارند. چاههای این میدانها سودآوری بیشتری دارند و دستیابی به رشد پیوسته تولید در آنها آسانتر است.

بر اساس این گزارش، تولید کونوکوفلیپس در حوزه ایگل فورد شیل در تگزاس جنوبی و حوزه باکن شیل در داکوتای شمالی در سه ماه دوم سال جاری ٣٨ درصد افزایش یافته است.

درآمد این شرکت در مدت یاد شده به ٢, ٠٨ میلیارد دلار(معادل یک دلار و ۶٧ سنت در هر سهم) رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

درآمد کونوکوفیلیپس در مدت مشابه پارسال ٢, ٠٥ میلیارد دلار(معادل یک دلار و ۶٥ سنت در هر سهم) بود.

براساس نظرسنجی رویترز، تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که سود کونوکوفیلیپس در هر سهم به یک دلار و ۶١ سنت برسد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز