خبرگزاری کار ایران

روگردانی بزرگترین شرکت مستقل آمریکایی از تولید گاز

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۴۷

شرکت دوون انرژی که بزرگترین شرکت مستقل تولید کننده نفت و گاز در آمریکا به شمار می آید، اعلام کرد که میدان های گازی غیر اصلی خود را به بهای دو میلیارد و ٣٠٠ میلیون دلاری به فروش می رساند تا بتواند روی تولید نفت خام تمرکز کند.

شرکت دوون انرژی اعلام کرد که برای تمرکز بر تولید نفت خام، میدان های گازی خود را به فروش می رساند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت دوون انرژی که بزرگترین شرکت مستقل تولید کننده نفت و گاز در آمریکا به شمار می آید، اعلام کرد که میدان های گازی غیر اصلی خود را به بهای دو میلیارد و ٣٠٠ میلیون دلاری به فروش می رساند تا بتواند روی تولید نفت خام تمرکز کند.

خریدار این میدان ها، شرکت آمریکایی لین انرژی است که این خرید، بزرگترین خرید آن پس از تصاحب شرکت بری پترولیوم در سال گذشته میلادی به شمار می آید.

دارایی های فروخته شده از سوی دوون، ٩٠٠ هزار آکر در مناطقی همچون رشته کوه راکی، ساحل خلیج مکزیک و مناطق میانی قاره آمریکای شمالی را در بر می گیرد.

این دارایی ها، روزانه ٢٧٥ میلیون فوت مکعب گاز طبیعی تولید می کردند که حدود هفت درصد از مجموع تولید نفت و گاز دوون انرژی را به خود اختصاص می داد.

شرکت دوون و بسیاری از دیگر شرکت های تولید کننده نفت و گاز در آمریکایی شمالی، مدتی است که دارایی های گاز طبیعی خود را می فروشند تا بتوانند بر تولید پر سود نفت خام متمرکز شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز