خبرگزاری کار ایران

کمک پالایشگاه های کوچک به حمل و نقل ریلی نفت در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۲۹

یک شرکت آمریکایی اعلام کرد که با ساخت چند پالایشگاه کوچک محلی، امکان زدودن گازهای خطرناک از محموله های نفتی منطقه باکن در ایالت داکوتای شمالی وجود خواهد داشت.

یک شرکت آمریکایی اعلام کرد که با کمک پالایشگاه های کوچک، می توان گازهای خطرناک را از محموله های نفتی منتقل شده از طریق راه آهن، جدا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری رویترز از واشینگتن، یک شرکت آمریکایی اعلام کرد که با ساخت چند پالایشگاه کوچک محلی، امکان زدودن گازهای خطرناک از محموله های نفتی منطقه باکن در ایالت داکوتای شمالی وجود خواهد داشت.

طبق طرح پیشنهادی شرکت کوانتوم انرژی که به نهادهای نظارتی آمریکا ارائه شده، گاز پروپان و دیگر گازهای بی ثبات، از نفت خام تولیدی در منطقه باکن جدا می شوند و نفت خام باقی مانده، به پالایشگاه های بزرگ در مناطق دوردست فرستاده می شود.

این شرکت امیدوار است که با ساخت پنج پالایشگاه کوچک در نزدیکی خط راه آهن انتقال محموله های نفتی یاد شده، روزانه ١٠٠ هزار بشکه نفت را برای انتقال با قطار آماده کند.

سخنگوی وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که مسئولان این نهاد درباره طرح های در دست بررسی درباره مسائل ایمنی و یا مذاکره با شرکت ها، نمی توانند اظهار نظر کنند.

در سال گذشته میلادی، چند قطار حامل نفت خام تولیدی در منطقه باکن دچار انفجار شدند. برخی از مسئولان آمریکایی باور دارند که برای پیشگیری از این حوادث، درباره حمل و نقل ریلی نفت خام باید مقررات سختگیرانه تری وضع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز