خبرگزاری کار ایران

در معاملات امروز بورس انرژی؛

مشتریان برای خرید متانول و میعانات گازی صف کشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۹۷

با انجام معاملات در دو بازار مشتقه(تابلو برق) و بازار فیزیکی بورس انرژی، ارزش کل معاملات به بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال رسید.

امروز بیش از ۴۰۰۰ تن متانول، ۴۴۰۰ بشکه میعانات گازی و ۳۰۰۰ تن آیزوریسایکل در کنار ۱۷۲۸ قرارداد سلف موازی استاندارد برق در بورس انرژی داد و ستد شد.

به گزارش ایلنا، در معاملات سه شنبه ۶ اسفند، ۳۰۸۰ تن متانول پتروشیمی شیراز به ارزش ۳۶ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال به فروش رسید. همچنین ۹۷۵ تن متانول پتروشیمی زاگرس به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال و ۲۱۶ تن متانول پتروشیمی فناوران هم در بازار فیزیکی بورس انرژی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال عرضه و فروخته شد.

ارزش متانول معامله شده در بورس انرژی مجموعا بیش از ۵۰ میلیارد ریال بود.

همچنین در بازار فیزیکی پالایش نفت اصفهان ۳۰۰۰ تن آیزوریسایکل را روی تابلو عرضه برد و فروخت. ارزش این حجم از محصول آیزوریسایکل ۶۵ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال بود.

شرکت ملی نفت ایران هم طبق روال روزانه عرضه کننده ثابت بورس انرژی بود. بطوریکه امروز ۴۴۲۰ بشکه میعانات گاز پالایش گاز ایلام را با موفقیت به فروش رساند. این میزان از میعانات گازی چیزی حدود ۹ میلیارد ریال قیمت داشت.

امروز شرکت نفت بهران هم ۵۰۴ تن اکستراکت را به قیمت ۷ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال فروخت.

همچنین امروز در بازار برق ۱۷۲۸ قرارداد سلف موازی استاندارد تنها در نماد بار پیک روزانه برای تحویل در روز های مختلف این ماه و فروردین ۹۳ معامله شد.

ارزش تابلو برق بورس انرژی امروز ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال بود.

امروز با انجام معاملات در دو بازار مشتقه(تابلو برق) و بازار فیزیکی بورس انرژی، ارزش کل معاملات به بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز