خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی مجلس درگفتگو با ایلنا:

کمبود بودجه وزارتخانه دلیلی بر ورشکستگی نیست / اختصاص اعتبار جهت مقابله با ریزگردهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۰

در جلسه مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس جمهور کمبود آب و ریزگردها مطرح شد، همچنین رئیس جمهور قول‌های مساعدی جهت تامین آب شرب دادند.

هر وزارت‌خانه‌ای ممکن است کم و بیش با کمبود بودجه دست به گریبان باشد لذا کمبود اعتبار یک وزارت‌خانه نباید به ورشکستگی آن تعبیر شود.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در راستای اظهارنظر اخیر مدیرعامل شرکت ملی گاز مبنی بر ورشکستگی این شرکت گفت: برخی وزارتخانه‌ها ممکن است در رابطه با بودجه مشکلاتی داشته باشند اما نیاید این امر را دال بر ورشکستگی تعبیر کرد.

این عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: آنچه مسلم است در قانون بودجه ۹۲ شرایط بودجه اختصاص یافته به بخش نفت بهتر از رقم سال گذشته بود اما میزان تحقق یافتن آن مشخص نیست.

وی در ادامه به جلسه مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس جمهور اشاره و اظهارداشت: در جلسه مذکور مشکلات استان در رابطه با کمبود آب و ریزگردها مطرح شد، رئیس‌جمهور هم قول‌های مساعدی جهت تامین آب شرب دادند.

آقاجری ادامه داد: در خصوص ریزگردها نیز مقرر شد با کمک کشورهای همسایه و اختصاص اعتبار لازم نسبت به حل مشکل اقدام شود ضمن اینکه نباید مسئله زمانبر بودن حل این معضل را نیز از نظر دور داشت.

گفتنی است؛ حمیدرضا عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز اخیرا طی اظهار نظری از کسری منابع مالی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومانی این شرکت خبرداده و اعلام کرده بود شرکت ملی گاز در حال ورشکستگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز