خبرگزاری کار ایران

دستگیری نوجوانِ زورگیرِ قاتل در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۷۱۸

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: نوجوانی که در جریان سرقت گوشی تلفن همراه پسر جوانی، مرتکب قتل شده‌ بود، با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره دهم دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: شهریور ماه امسال رهگذرانی در یکی از پارک‌های محله الغدیر در شرق تهران متوجه درگیری مرگبار پسر جوانی با پسر موتورسواری شدند و حادثه را به پلیس گزارش دادند. 

وی افزود: با اعلام این خبر، به سرعت تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند و در آنجا با پیکر خونین و نیمه جان پسر جوانی مواجه شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. 

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: کارآگاهان دریافتند مقتول لحظاتی قبل با سارق موتورسواری که تصمیم داشته تلفن همراه او را سرقت کند، درگیر شده و با ضربه چاقو به قتل رسیده‌است. 

سردار گودزی عنوان کرد: کارآگاهان در بررسی دوربین‌های مداربسته هیچ ردی از قاتل پیدا نکردند و در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفته و با تحقیقات شبانه‌روزی هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های تهران شناسایی و نهایتا وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آن روز برای سرقت گوشی از خانه‌مان بیرون آمدم و در کوچه و خیابان و پارک‌ها می چرخیدم تا طعمه‌ای پیدا و گوشی‌اش را سرقت کنم. داخل پارک چشمم به مقتول افتاد و وقتی دیدم با گوشی‌اش تلفنی صحبت می‌کند، تصمیم گرفتم گوشی‌اش را سرقت کنم. 

فکر می‌کردم او هم مثل طعمه‌های دیگرم به راحتی در برابر من تسلیم می‌شود. وقتی به سراغش رفتم و فهمید من سارقم در مقابلم مقاومت کرد و من هم چاقویم را از جیبم بیرون آوردم و ضربه‌ای وارد کردم و او زخمی شد. فکر نمی‌کردم با یک ضربه به قتل برسد و اصلاً قصد قتل نداشتم و فقط می‌خواستم سرقت کنم. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و روشن زوایای پنهان پرونده احتمالی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز