خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران از نامزدهایی که نسبت به مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت دغدغه‌‌مندند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۴۳

جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران طی بیانیه‌ای از نامزدهایی که نسبت به مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت دغدغه‌‌مندند، اعلام حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران به شرح زیر است:

شهروندان بزرگوار و عزیز تهرانی

انتخابات مجلس در هر کشور، جلوه و تبلور حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش می‌باشد و انتخاب مردم تاثیر مستقیمی برزندگی تک تک آحاد و آینده کشور به ویژه قشر متخصص و صنعتگر و کارآفرین دارد.

بی‌تردید نابسامانی های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی امروز کشور ، به رغم وجود قابلیتها و استعداد های فراوان، کم نظیر واستثنایی این مرز و بوم، ریشه در بی تدبیری، سو مدیریت ، برنامه گریزی ، عدم شفافیت و پاسخگویی دارد.

در شرایط سخت و دشوار اقتصادی امروز، انتخابات پیش روی مجلس در اسفند سال جاری ۱۳۹۸، فرصتی تاریخی و مغتنم در جهت انتخاب افراد متخصص، کارآمد، دلسوز، مدیر و مدبر و دارای تجربه فعالیت تخصصی و درک صحیح اقتصادی و صنعتی صحیح به ویژه ازمیان نامزدها و کاندیداهای حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت برای سکانداری حوزه قانونگذاری کشور و دغدغه مندی و پاسخگویی به مشکلات و نیازهای عموم شهروندان تهرانی به ویژه قشر متخصصین و صنعتگران است.

بدون شک خواسته اصلی شفافیت در همه حوزه های اجتماعی فرهنگی و سیاسی و به ویژه اقتصادی است تا از رشد سو مدیریت،گسترش فساد و ضایع شدن سرمایه های مادی و معنوی این سرزمین جلوگیری شود.

پاسخگو بودن نمایندگان مجلس و همه خدمتگزاران کشور به ملت، پرهیز از ایجاد تنش و حمایت از تولید و رونق بخشیدن به حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت از ضروریات انکارناپذیر قانونگذاران این مرز و بوم است.

توجه به زیرساخت های صنعتی و تولیدی و ارتقای سطح زیست محیطی و زیستی مردم در همه ابعاد بایستی در الویت اول برنامه ریزی کلان این سرزمین قرار گیرد.

جمعیت متخصصین و تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران ضمن دعوت از کلیه متخصصین و صنعتگران به حمایت همه جانبه تهران از کاندیداهای برخاسته از بخش ساختمان ، کشاورزی و دیگر حوزه های صنعتی ، از کلیه نامزدهای محترم حوزه انتخابیه تهران که نسبت به معضلات و مشکلات حوزه ساختمان،کشاورزی، تولید و صنعت ، دغدغه‌ مند هستند دعوت میکند تا نسبت به ارسال رزومه، نقطه نظرات و برنامه های مورد نظرشان به آدرس society.tehranpm@gmail.com جهت برررسی و حمایت‌های بعدی از آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز