خبرگزاری کار ایران

انتشار کتاب مزدک میرزایی با مقدمه حمیدرضا صدر

کد خبر : ۲۲۲۳۴۵

قرار است صدر در بازدیدش از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مهمان غرفه ایلنا باشد.

کتاب «داستان شهرآورد» نوشته مزدک میرزایی با مقدمه‌ای از حمیدرضا صدر منتشر می‌شود.


حمیدرضا صدر، نویسنده، پژوهشگر و کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: «داستان شهرآورد» کتابی نوشته مزدک میرزایی و در برگیرنده شرح وقایع ۷۹ داربی پایتخت است. این کتاب با مقدمه‌ای به قلم من پس از شهرآورد هفتاد و نهم که قرار است دوم آذر برگزار شود، به چاپ می‌رسد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا ویرایش محتوایی این کتاب هم برعهده شماست؟ توضیح داد: چنین قراری با میرزایی یا ناشر کتاب نداشتم. مزدک که از دوستان نزدیک من به شمار می‌آید پس از نگارش «داستان شهرآورد» از من خواست، تالیف مقدمه کتابش را برعهده بگیرم و من هم قبول کردم اما صحبتی درباره ویرایش محتوایی این اثر با من نشده است.


نویسنده کتاب «پسری روی سکوها» از حضورش در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها خبر داد و افزود: به احتمال فراوان بداز ظهر جمعه به نمایشگاه می‌آیم.


قرار است صدر در بازدیدش از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مهمان غرفه ایلنا واقع در طبقه همکف شبستان، نبش راهرو ۲۱ باشد.


بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‌های اطلاع‌رسانی تا ۲۳ آبان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز