خبرگزاری کار ایران

کاندیدای مجلس:

مخالف اعدام بخشی از محکومان مواد مخدر هستم

مخالف اعدام بخشی از محکومان مواد مخدر هستم
کد خبر : ۱۴۵۳۷۷۸

نامزد انتخابات مجلس در تهران که پیشینه قضایی دارد، گفت: می‌توان با تنقیح قوانین چهره ایران را از کشوری با اعدامی‌های فراوان تغییر داد.

به گزارش ایلنا، حسین جعفری مهر، کاندیدای مردم تهران در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کدانتخاباتی ۲۹۷۶ دارای کارشناس ارشد حقوقی خصوصی که در کارنامه خود مدیریت فرهنگی در شهرداری تهران، مدیریت آموزش در آموزش و پرورش تهران و معاون دادستان کهگیلویه و بویراحمد را دارد، در گفت‌وگو با ماهنامه میدان آزادی می‌گوید: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد هستیم که مجلس شورای اسلامی که به گفته امام خمینی(ره) و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب اسلامی باید در راس امور باشد امروز به جای ریل گذاری و نظارت بیشتر نقش سنگ انداز و ایجاد موانع برای تصمیم گیری های کشور را ایفا می کند.

وی افزود: در مجلس آینده مردم انتظار دارند تا نظارت ها واقعی تر شده و فضای کشور و دولت ها از تصمیمات منفعت طلبانه شخصی و جناحی به سمت مدیریت صادقانه، تخصصی و حرفه ای همراه با تدبیر و برنامه پیش رود.

وی گفت: نگاه اینجانب در مجلس شورای اسلامی پیگیری برای تدوین، تنقیح و برنامه‌ریزی با هدف قضازدایی، حبس‌زدایی و اصلاح قوانین غیرموثر و آسیب‌زا مانند اعدام محکومان مواد مخدر است. قطعا راه های بهتری برای کاهش این جرائم وجود دارد.

وی افزود: اصلاح وحذف اعدام مواد مخدر در غیر از موارد سازمان‌یافته‌ای که قصد تباه کردن جامعه توسط آنها به صورت قطعی محرز می‌شود، اولا به خاطر اهمیت جان در اسلام و غیر موثر بودن اجرای آن در این مدت وآسیب های اجتماعی و بدنامی که برای ایران و نظام بابالا بردن آمار اعدام در کشور و قراردادن ما در رتبه دوم اعدام درجهان ایجاد کرده اهمتی دارد.

حسین جعفری مهر کاندیدای مردم تهران در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش برای تمرکززدایی از تهران با هدف رفع معظلات آن با انتقال نهادهای غیر مهم به سایر استان‌ها را از دیگر دیدگاه های خود پس از ورود به مجلس عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز تهران به عنوان یک استان محروم و پرجمعیت سهم بزرگی در مهاجرپذیری و آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های اقتصادی دارد. لذا به عنوان نماینده تهران باید پایتخت را همانند کشورهای توسعه یافته به چند پایتخت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تقسیم کرد تا بخشی از چالش ها کاهش یابد.

وی افزود: از مردم تهران می خواهم به افرادی رای دهند که در کار خود متخصص بوده و در کارنامه منفی نداشته باشند. قطعا افراد متخصص و تازه نفس می توانند ایران را متحول کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز