خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید رئیس ستاد انتخابات حزب دفاع از ایثارگران از رائفی‌پور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۴۵

رئیس ستاد انتخابات حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: آشی که رائفی پور در این انتخابات پخته بسیار بدمزه و بیماری زاست!

حجت الاسلام حسن قربانی رئیس ستاد انتخابات حزب دفاع از ایثارگران و قانون با انتقاد از ورود رائفی پور در عرصه سیاست با توسل سیاسی به قرآن و قسم دادن به قرآن گفت: آشی که رائفی پور از نخودها و لپه ها و لوبیا های پس مانده از آش های پخته شده در سالهای قبل اصولگرایان تدارک دیده بسیار بدمزه و بیماری زا  خواهد بود هرچند داخل آش نمک هایی آن را مزه دار کرده باشد.

وی افزود: رائفی پور به جای استفاده از قسم به قرآن خوردن زحمت می کشیدید و افراد متخصص جوانی که سالها پشت درها منتظر ایفای نقش در سیاست‌های کلان کشور هستند را به صحنه دعوت می کرد که البته با عوام‌گرایی و ورود غیرمتخصصانه رائفی پور در مسائل مختلف انتظاری جز استفاده وی از لیست های موجود نبود.

وی گفت: ما با افراد جدید  که اکثر آنها  در شبکه سامان تحت حمایت ایثارگران، آزادگان و خانواده شهدا و جانبازان و متخصصان کشور می‌باشد مصاحبه کرده و بعضی را بخاطر عدم صداقت اخراج کرده‌ایم. ترس از روی آوردن کاندیداها به روش های احمدی نژاد در ریاست جمهوری ، این بار در مجلس شورای اسلامی متصور هست و خدای ناکرده فتنه ای بزرگتر از قبل دور از ذهن نیست.

حسن قربانی گفت:‌ ما در شبکه سامان با مراجعه به ریشه انقلاب و ریشه یابی علت عدم تحقق شعارهای اساسی انقلاب این بار با دعوت متخصصان، آزادگان و خانواده شهدا و ایثارگران و جوانان متخصص انقلابی قصد تحقق مرحله سوم از مراحل پنجگانه تمدن اسلامی مد نظر امام خامنه ای حفظه الله یعنی تشکیل دولت اسلامی را با صاحبان اصلی انقلاب که مردم هستند را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز