خبرگزاری کار ایران

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز:

خدمات شهری باید عادلانه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۴۹

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز با بیان اینکه خدمات شهری باید عادلانه باشد، گفت: یکی از خصوصیات یک شهر پایدار یکسان بودن برخورداری تمامی مناطق از خدمات شهری است.

به گزارش ایلنا،‌ محمود صادقی، نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز در پاسخ به سوالی درباره اولویت بندی مشکلات شهری اظهار کرد: مشکلات شهری در مرحله اول باید بر اساس اولویت و نیاز شهروندان شناسایی شوند. برای مثال مشکلات آسفالت خیابانها و ناوگان حمل و نقل عمومی، فضای سبز و پارک‌ها  از جمله مهمترین دغدغه‌هعای شهروندان است.

او ادامه داد:‌ در واقع می‌توان گفت مشکلات شهری را میتوان با توجه به اثرگذاری بر زندگی حال شهروندان اولویت‌بندی کرد و بعد با دید کوتاه مدت و بلند مدت آنها را تقسیم کرد. مثلا مشکلات قطار شهری، پل‌های زیرگذر و روگذر و مسئله دفع آب‌های سطحی و شبکه فاضلاب از جمله اولویت‌های شهر است.

صادقی با تاکید بر اینکه تمامی این مسائل و مشکلات با نظارت صحیح و قوی نسبت به مسائل بودجه و عملکرد می‌تواند به بهترین شکل برطرف شود، گفت: متاسفانه باید گفت  آسفالت اکثر خیابان‌ها  از جمله حصیر آباد، شلنگ آباد ، پردیس و برخی دیگر از مناطق کم برخوردار تا حتی کیانپارس، زیتون کارمندی ، کوروش و… که دارای مشکلاتی هستند، باید برطرف شود.

 او با تاکید بر اینکه باید نگاه اولویت‌دار به این مناطق حاکم باشد گفت: خدمات شهری باید عادلانه باشد و براین اساس شکل گیرد. یکی از خصوصیات یک شهر پایدار یکسان بودن برخورداری تمامی مناطق از خدمات شهری است.

 صادقی در پایان ابراز خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی و همیاری و صرفا جهت خدمت به شهر و شهروندان شاهد بهترین تغییرات در تمام زمینه ها برای اهواز عزیزمان گردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز