خبرگزاری کار ایران

در جریان افتتاح ستاد مرکزی احزاب و تشکل‌های مردمی حامی رئیسی مطرح شد؛

صیامی: کرونای مدیریت ناسالم از بیماری کرونا بدتر است/ هدف اول ما مشارکت حداکثری در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۳۹۶

دلاور صیامی گفت: این تصور که رای دادن و یا شرکت نکردن ما در انتخابات تاثیری ندارد کاملا اشتباه است بلکه شرکت ما در انتخابات مهم است زیرا ما همه مدیون شهدا مردم و نظام هستیم و هر رای که به صندوق می‌اندازیم ارزش زیادی دارد.

 به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی  احزاب و تشکل‌های مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تهران خیابان ملک با حضور دلاور صیامی معاونت سیاسی ستاد، مرتضی بلوکی مدیر روابط عمومی و اعضای کمیته‌های مرکزی افتتاح شد.

دلاور صیامی طی سخنانی با اشاره به افتتاح این ستاد گفت: انشاالله ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و به همین منظور ستاد آیت الله رئیسی را با توجه به شناخت و اهداف ایشان راه‌اندازی کردیم.

وی ادامه داد: هدف همه ما اول پرشور کردن انتخابات و مشارکت حداکثری است و هدف دوم انتخاب اصلح است که از منظر ما آیت الله رئیسی است.

صیامی افزود: اعضای فعال حدود ۱۲ حزب عضو شدند و  سازماندهی و  ساماندهی خوبی انجام دادیم و مسئولان کمیته‌ها منصوب شدند و آقای مرتضی بلوکی به عنوان مسئول روابط عمومی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همیشه در دولت‌ها اشکالات و ایرادات وجود داشته است ولی ما باید در همه زمینه‌ها خدا و مردم را در نظر بگیریم.

صیامی افزود: مقام معظم رهبری همیشه در سخنرانی‌ها و فرمایشات خود تاکید داشتند که باید به نیروها و توان داخلی توجه کنیم اما متاسفانه گروهی برای حل مشکلات فقط چشم به آن سوی مرزها دوخته‌اند البته من نمی‌گویم که مذاکرات نباید باشد اما چشم امیدمان نباید به خارجی‌ها باشد.

صیامی افزود: قطعا باید با خارجی‌ها تعامل داشته باشیم اما باید زیرکانه باشد وقتی یک کشور و دولتی خوی استعماری و استثماری دارد نمی‌توان با آن دوستی کرد و از سوی دیگر نباید دولت دچار اشرافی‌گری شود.

وی ادامه داد: اشتغال، ازدواج و مسکن مسائلی است که متاسفانه در دولت گذشته حل نشده و امیدوارم در دولت آینده حل شود زیرا وقتی جوانی بدلیل نداشتن شغل و عدم ازدواج به فساد کشیده می‌شود قطعا مسئول اولش دولت است.

صیامی ادامه داد: امروز همه ما با بیماری کرونا دست به گریبان هستیم اما نباید فراموش کنیم که کرونای دولت ناسالم و مدیریت ناسالم از بیماری کرونا بدتر است و ما امروز بحران مدیریت داریم.

وی با اشاره به اهمیت دادن به جوانان ادامه داد: چگونه است که ما در زمان هشت سال دفاع مقدس و با فرمان امام خمینی (ره) به جوانان برای مسئولیت‌های مهم اعتماد کردیم اما امروز گروهی نمی‌گذارند تا نیروهای جوان وارد عرصه مدیریت شوند.

وی ادامه داد: این تصور که رای دادن و یا شرکت نکردن ما در انتخابات تاثیری ندارد کاملا اشتباه است بلکه شرکت ما در انتخابات مهم است زیرا ما همه مدیون شهدا مردم و نظام هستیم و هر رای که به صندوق می‌اندازیم ارزش زیادی دارد.

در ادامه این مراسم مرتضی بلوکی مدیر روابط عمومی نیز طی سخنانی با تشکر از حاضران گفت: به حول و قوه الهی ستاد احزاب و تشکل‌های مردمی در سه واحد تشکیل شده است و این ستاد هم اکنون پذیرای دوستان و طرفداران حجت الاسلام ابراهیم رییسی است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌هایی که با آقای دلاور صیامی معاون سیاسی ستاد داشتیم سعی کردیم تا روز انتخابات با جلساتی که در ستاد برگزار می‌کنیم تنور انتخابات را پرشورتر و داغ‌تر کنیم.

وی ادامه داد: ما برای تمکین از منویات مقام معظم رهبری همه تلاش خود را به کار می‌گیرم و همان طور که حجت الاسلام رییسی تاکید کردند هیچکس نباید در انتخابات غایب باشد و در یک انتخابات پرشور دولت قوی تشکیل شود و عملکرد آیت الله رییسی در قوه قضاییه نشان داده که تحول خوبی را ایجاد می‌کنند و امیدواریم با تشکیل دولت قوی توسط ایشان این تحولات در قوه مجریه نیز انجام پذیرد.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی با سفر به استان‌های مختلف از نزدیک با مشکلات مردم آشناست و نشان داد که ایشان فردی انقلابی است که تمام تلاش خود را برای تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال که تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌هاست در دولت خود انجام خواهد داد و چرخ اقتصاد را سریع‌تر از گذشته به گردش درخواهد آورد.

وی ادامه داد: قطعا دولت آقای رییسی یک دولت قوی است و افراد و عناصر سست‌ عنصر در دولت ایشان جایی نخواهند داشت و معتقدیم که حضور ایشان می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

صیامی: کرونای مدیریت ناسالم از بیماری کرونا بدتر است/ هدف اول ما مشارکت حداکثری در انتخابات است

صیامی: کرونای مدیریت ناسالم از بیماری کرونا بدتر است/ هدف اول ما مشارکت حداکثری در انتخابات است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز